עורכי דין


משרד עורכי דין או עורך דין פרטי?

כאשר אתם מעוניינים לשכור את השירות של עורכי דין מקצועיים כאלה ואחרים לצרכים שונים ומגוונים שיש לכם, עולה וצפה התלבטות חשובה ומרכזית מאד. האם כדאי לכם לפנות לעורך דין פרטי אשר מתחזק משרד עצמאי משלו (לפעמים מדובר על שני עורכי דין אשר פועלים ביחד בשותפות) – או שאולי כדאי לכם לפנות למשרד גדול , אשר מעסיק מספר עורכי דין, לעתים גם במספר תחומים שונים. על פי רוב, המשרד גובה סכום גבוה יותר, אך כולל כמובן הרבה יותר תחומי ניסיון ועבודה – אז במי כדאי לבחור?


היתרונות בפניה למשרד

קודם כל, בפניה למשרד עורכי דין, אתם יכולים ליהנות מהיצע שירותים הרבה יותר נרחב. לעורך הדין היחיד, יש גבול מבחינת סוגי ההתמחות שהוא יכול לקחת על עצמו. אפילו אם מדובר על עורך דין שעבר השתלמויות רבות, יש גבול לכמות המשפטים שבהם הוא היה יכול ייצג אנשים לפי הנושאים השונים שבהם יש לו הסמכה פורמלית. לעומת זאת, במשרדים תוכלו למצוא עורכי דין רבים, שכל אחד מהם מתמחה בתחום שונה, ולכן יש לכם היצע הרבה יותר נוח.

עורכי דין

ומה היתרונות בפניה לעורך דין פרטי?

מנגד, אי אפשר לשכוח את היתרונות בפניה לעורך דין פרטי. עורך דין פרטי יוכל להעניק לכם יחס הרבה יותר אישי. לרוב, מדובר על עורך דין שלוקח על עצמו כמות לקוחות במידה כזו, שהוא יוכל לתת לכל אחד את מלוא תשומת הלב הנדרשת. כך, עורך הדין יהיה הרבה יותר קשוב לתיק שלכם, שכן לרוב הוא גם הרבה יותר תלוי בהצלחה של התיק בבית המשפט.


אז מה המסקנה הסופית?

המסקנה היא שיש כמובן יתרונות בשני המקרים – גם בפניה למשרד עורכי דין, וגם בפניה לעורך דין פרטי אפשר להפיק לא מעט. אתם כמובן יכולים לשוות בין הצעות מחיר אשר נמסרות לכם, ולבחון גם את סוגי ההתמחות הרלוונטיים. חשוב לזכור שבסופו של יום, הן משרד עורכי דין, והן עורך דין פרטי מצליחים להביא אתכם לתוצאות טובות בבית המשפט.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.