פתיחת מזל

איך מתמודדים עם חוסר מזל?

רבים הם האנשים החווים כישלונות בחייהם, הנובעים מעיכובים בהשגת רצונותיהם ומילוי מטרותיהם. לרוב זה נוגע באי יכולת למצוא פרנסה או זיווג, מה שמקנה את התחושה של חוסר מזל ממשי. לעיתים ההתמודדות עם חוסר מזל מלווה בפסיביות ובקיטורים בלבד. אך כאשר אנשים נתקלים בכישלונות חוזרים ונשנים, בייחוד כאשר מדובר באותו תחום, הם מתחילים לברר היכן טעו בדרך, בתחושה שהאשמה מוטלת עליהם. לאנשים המגלים כי עשו כל דבר בצורה נכונה, בכל זאת ממשיכים להיכשל, מומלץ לפנות לפתיחת מזל.


איך זה מתבצע?

בדרך כלל פתיחת מזל היא תהליך די פשוט ואף ניתן לבצעו באופן עצמאי. ישנן דרכים רבות להסיר את המזל הרע, דרך קמעות, שינוי שם, תפילות ועוד. כאשר מדובר במקרים קשים של חוסר מזל, ניתן ללכת לאנשי מקצוע בתחום המיסטיקה ופתיחת המזלות, לביצוע פתיחת מזל יסודית ועמוקה יותר. לרוב, איש המקצוע העוסק בפתיחת מזל יבדוק את שם האדם, תאריך הלידה שלו ומצבו הרגשי, בכדי לברר את הסיבה לחסימת המזל שלו, בטרם יחל בתהליך פתיחת המזל.

candle-meditation-380x235
מדוע צריך פתיחת מזל?

רבים מבועתים מחוויית חיים מבלבלת ונתקעים במבוכים ובמשברים מכאיבים, הטופחים על הפנים בעוצמה. פתיחת מזל נועדה להאיר את הדרך אל התודעה ואל האור שבקצה המנהרה. צריך לראות במשברים הפוקדים את האדם כלקח לחיים, כאשר צופנם יפוענח, יכול האדם לנווט את נתיב חייו אל צמיחה, הרמוניה, אהבה והגשמה עצמית.


דע את עצמך

מזל האדם הוא תוצר של הניסיון שהוא רוכש במהלך חייו. "דע את עצמך" זה הלימוד המקודש מכל, שאותו אין מלמדים באף בית ספר. מבלי שהאדם יודע את עצמו, הוא אינו יכול לדעת גם כיצד לחיות את חייו, וכיצד להיות מתואם עם אנרגיות היקום שיזרמו איתו להגשמה עצמית. התודעה שתיווצר בתהליך, יש בה הכוח להביא לפתיחת מזל, ולהפוך את משברי האדם למתנות יקרות ערך. קיימת חשיבות רבה למודעות אישית מבחינת התמזגות האדם, וזרימה נכונה עם מזלו בחיים. המטרה היא להגיע למצב שבו נוצר סנכרון בין המודעות האישית למודעות הקוסמית. זהו תהליך הנמשך כל החיים ובמהלכו אדם יכול לרכוש ידע וכלים להבנה עצמית, ולשליטה טובה יותר על חייו.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.