תקשור רוחני


ישויות האור וישויות החושך

תקשור רוחני הינו כלי עוצמתי וחוויתי ביותר, אך השימוש בו יכול לעיתים להזיק יותר מאשר להועיל. לכן, במהלך תקשור חשוב מאוד להגן על עצמנו מפני ישויות החושך. ישויות האור יודעות לכוון אותנו אל המקום הנכון, אל דרך האמת, תפקידנו לזהות מהיכן מגיעים המסרים והאם הם באים כדי להועיל לי או, חלילה, להזיק לי.


מה המטרה?

תקשור רוחני נועד להעצים אותנו, לכוון אותנו, לסייע לנו להצליח במטרותינו ולממש את הייעוד שלנו. הוא לא נועד לגלות את העתיד, שכן כיצד נעצים עצמנו אם הכל ידוע מראש? הוא לא נועד להזיק לאחרים, ההצלחה שלנו בחיים אינה תלויה בכך. כלומר, אנחנו יכולים להצליח למרות הצלחתם של אחרים, אין שום הצדקה לקלקל את הצלחתם.

spirit_light_0_thumbnail_0

להקשיב לתוכן המסרים

כדי לזהות את מקור המסר, בראש ובראשונה, יש לבדוק את תוכנו. האם העצה מקדמת אותי? האם היא נותנת תחושה טובה? האם היא מועילה גם לאחרים? במידה והתשובה לשאלות היא כן, משמע אלו הם מסרי אמת. לעומתם מסרי שקר פוגעים בי, אינם מקדמים אותי, נותנים לי עובדות יבשות ללא כלים לשנות, או מקדמים את ההצלחה שלי תוך ניצול או פגיעה באחרים.


הכל כתוב והרשות הנתונה

תקשור חייב לבוא עם חופש בחירה. לכן, במהלך תיקשור רוחני אנו צריכים להימנע מלשאול שאלות על העתיד. שאלות כמו מתי אני אמות? מתי אתחתן? האם אתקבל לתפקיד שאני רוצה? כל שאלה שמתחילה ב"מתי" או "האם" כשאלה סגורה, היא שאלה שאסור לשאול. לעומת זאת, ניתן לנסח את השאלה בצורה שונה כך שיתקבל מסר של אמת. לדוגמא: במקום לשאול "האם אקבל את התפקיד?" אשאל "איך אני יכול לקבל את התפקיד?" או "מה אני צריך לעשות כדי לקבל את התפקיד?".


דימיון מודרך כאמצעי להגנה

דימיון מודרך יכול לסייע לנו להגן על עצמנו. טרם התקשור, אנחנו יכולים לדמיין עצמנו נעטפים בבועה של זהב,  בכדור של מגני דוד או במרכבה. לכל אורך התהליך חשוב מאוד שנישאר עם המגן עלינו, להסירו רק בסוף התקשור. אפשר גם לזמן ישות מגינה בדימיון מודרך ולבקש ממנה להישאר עימכם עד לסיום.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.