תיק מנהלים

תיק מנהלים – חלק ממי שאתה

אם אתה עובד בתפקיד ניהולי בכיר כזה או אחר, אם כשכיר ואם כבעלים של חברה כזו או אחרת, אתה בוודאי יודע מה זה ניהול. לא בכדי הגעת לעמוד הזה. ניהול הוא חלק מאישיות וגם אישיות היא חלק מניהול ללא כל צל של ספק. האמת היא, כי על מנת לנהל היטב כל סוג של עסק בכל תחום שהוא, ראוי שתדע גם כיצד להראות עצמך מול הסביבה בצורה המקצועית והראויה ביותר שניתן. ראוי שתדע איך להתלבש באופן מתאים, ואיך לסגנן את עצמך כאשר אתה יוצא למשרד או מחוץ למשרד. הרי זה הדבר הכי הגיוני בעולם, שלא תצא מהבית לעבודה, כאשר אתה עדיין לבוש בבגדי השינה שלך. על אותו משקל, ראוי שכמנהל, יהיה ברשותך תיק מנהלים מרשים וראוי ביותר, שיאפיין את אופייך ואת אישיותך כמנהל מצליח ביותר.

תיק מנהלים – גם חזון

אלו הם פני הדברים. מדובר על חזון ניהולי. תיק מנהלים שאתה נושא עמך, יכול בהחלט להכיל וגם להקרין חלק מהחזון הניהולי שלך. התיק שנמצא ברשותך, תיק מנהלים – סופג ומקרין את האישיות העצמית שלך, שאתה מנסה להעצים, כדי להפוך להיות מנהל טוב יותר. הניראות שלך כלפי חוץ, חשובה כמו זו הפנימית, כיוון שהיא מהווה גם מראה כלפי עצמך – בכך שאתה ידוע מי אתה ומהי הדרך הניהולית שבחרת.

 

בחירת תיק מנהלים

תוכל לגשת לחנויות תיקים ולבחור תיק מנהלים כזה שיתאים לאופייך ולאישיותך הייחודית. בדיוק כשם שאתה בוחר בגד שמתאים לך, ולא למישהו אחר, כך גם מתפקידך לדאוג לבחירתו של תיק מנהלים מתאים, כזה שיהיה לך נוח, גם פיסית, וגם רוחנית, להסתובב עמו ולאפשר לו להכיל את המסמכים ואת החפצים החשובים לך, בתור אדם ובתור מנהל.

תיק מנהלים – זה הדבר

מהרגע שתצא מחנות התיקים עם תיק מנהלים חדש ההולם אותך – דע כי יצאת לדרך חדשה. דע כי אתה כמנהל, תהיה בעל רוח אחרת. חלק מהרוח הניהולית הזו, תושרה עליך מהתיק אותו בחרת. אנו סמוכים ובטוחים שתדע לעשות את הבחירה הנכונה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.