תביעה נגד אורנג'

בעיה מול חברת אורנג? אל תשבו בחיבוק ידיים

אין כל ספק כי מהפכת הטלפונים הניידים היא הבולטת ביותר בתחום הטכנולוגי של השנים האחרונות, ולא בכדי. כיום אפילו לכל ילד בבית ספר יסודי ישנו טלפון סלולרי מסוג כזה או אחר, כאשר על פי רוב מדובר אף בטלפונים חכמים מן הסתם. אין עוררין על כך כי כיום הטלפונים הסלולרים הם חלק בלתי נפרד מחיינו, והם נמצאים עלינו בדרכינו לכל מקום ומקום וכמעט בכל שעה משעות הערות שלנו במהלך היום. באופן טבעי, לכל אחד מאיתנו יש חברת סלולר אשר הוא שייך אליה, חלקינו גם לחברת אורנג. התחרות בין החברות גדלה כל הזמן והחברות מציעות שלל של חבילות משתלמות ללקוחות עם הטבות מעניינות במיוחד. לעיתים נוצרות בעיות שונות או חיובים שלא לצורך או לא מצוינים בחבילה. אם חוויתם בעיה שכזו מחברת אורנג, יכול להיות שהתשובה בשבילכם היא תביעה נגד אורנג', וכמובן שמגיעים לכם פיצויים.

החוזה מול החברה

אורנג, וגם שאר חברות הסלולר, מגישות לכם חוזים כאשר אתם מצטרפים לחברה וכאשר אתם סוגרים חבילה עם החברה בהם מצוינות החבילות שלכם, ההטבות והזכויות של שני הצדדים. לא תמיד החברות מקיימות את כל הסעיפים שבחוזים אלו, לעיתים הם חורגות ממנו, וחריגה מחוזה שכזה יכולה להווה עילה לתביעה. במידה ואורנג לדוגמה חייבה אתכם בתשלום שלא מצוין בחוזה ובחבילה זו עילה לתביעה נגד אורנג'.

תביעה נגד אורנג – יכול להיות שגם לכם מגיעים פיצויים

אם חוויתם בעיה כזו או כל בעיה אחרת מול חברת אורנג, יתכן ויש לכם עילה לתביעה נגד אורנג. אם אתם תוהים אתם לא הראשונים שחווים בעיות שכאלו וגם לא הראשונים שמגישים תביעה נגד חברת סלולר. חשוב לדעת שאם חוויתם בעיה שכזו מגיעים לכם פיצויים.

סיכום

אין ספק שלפעמים נוצרות טעויות מצד החברות, אך טעויות קטנות יכולות להוביל לחיובים גדולים שעשויים להגיע לאלפי שקלים שיחייבו לכם את כרטיס האשראי לחינם. אם חוויתם מצד אורנג בעיה כזו ולא קיבלתם מענה, יש בעבורכם עילה לתביעה נגד אורנג ומגיעים לכם פיצויים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.