מתנות לחו"ל

איך אפשר להזמין מתנות לחו"ל?

יש לכם קרובים או חברים אשר גרים מעבר לים? אפשר שאתם מתחילים כעת לתהות אילו מתנות לחו"ל כדאי לבחור עבורם. המועדים עצמם יכולים להיות שונים מאד. כמובן שלא תמיד בוחרים את אותן מתנות לחו"ל לכל מועד – כי לא קונים למשל לאחותכם שגרה בחו"ל ומתחתנת את אותה המתנה שקונים לקולגה לעבודה שגר בארה"ב וחוגג בקרוב את חג המולד. בכל המקרים הללו בוחרים מתנות אחרות לפי שיקולים מנחים.

אז מהם השיקולים שצריכים להנחות אתכם?

קודם כל, כשבוחרים מתנות לחו"ל, צריך שנשאל את עצמנו האם קהל היעד שיקבל אותה הוא ישראלי או לא? האם מדובר על יהודים או לא? אם למשל מדובר על יהודים שאינם ישראלים, אפשר לקנות מתנה מיוחדת כמו חנוכייה יפה, מנורה, חמסה, וכיו"ב. וצרי היודאיקה הללו שמיוצרים בישראל פופולריים מאד בחו"ל וזו נחשבת למתנה מיותד ויפה מאד. אם קונים מתנות לחו"ל לישראלים שגרים שם אולי אפשר דווקא להרכיב להם חבילות שי עם פינוקים מיוחדים מהארץ – למשל יין ישראלי מקומי, ריבות, מעדנים, ועוד כמה פינוקים קטנים ושימושיים שיגיעו במתנה (למשל – שעון קטן ויפה לפינת העבודה). כמובן שכשבוחרים מתנות לחו"ל יש גם לקחת בחשבון את מידת הקירבה שלנו לאדם, ועד כמה נרצה להשקיע בו.

מתנות לחול2.jpg

איך לשלוח את המתנות?

יש לכם כמה וכמה אפשרויות. אפשר כמובן לשלוח מתנות לחו"ל בעזרת הדואר, שזו האופציה הזולה ביותר, אך גם הפחות בטוחה. אפשר להשתמש בשירותי שליחויות פרטיים שנחשבים לבטוחים יותר, ולעתים הגורם עצמו שדרכו אתם קונים את המתנה, גם ישמח לספק לכם את שירותי השליחויות עצמן. כך או כך – יש לכם תמיד אפשרות לוודא שהמתנה הזו תגיע ליעדה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.