משרדי עורכי דין מובילים


כיצד נבחרים משרדי עורכי דין מובילים במשק

בכל שנה מתפרסמות רשימות המכתירות משרדי עורכי דין מובילים במשק הישראלי. לכן, בבואנו ליצור קשר עם משרד כזה אן אחר משום שהתפרסם בדירוג זה או אחר, חשוב להבין את משמעות הדירוג וכיצד הוא נקבע. הרשימות הללו מחלקות את המשרדים המובילים על פי תחומי התמחותם ולוקחות בחשבון פרמטרים רבים המשפיעים על הדירוג הסופי.


כיצד נערך הדירוג

דירוג משרדי עורכי דין מובילים בישראל מחלק את משרדי עורכי הדין השונים לפי תחומי התמחותם. הדירוג מתבסס על הנתונים שמעבירים המשרדים השונים בקשר ללקוחותיהם, היקף פעילותם, עסקאות ופרוייקטים בהם היו מעורבים המשרדים, מספר עורכי הדין המועסקים בכל משרד כמו גם פסקי דין חשובים ותקדימים אותם הובילו המשרדים. בנוסף, עורכים המדרגים ראיונות במשרדי השונים על מנת להצליב את הנתונים העולים מהראיונות עם הנתונים המועברים ישירות מהמשרד. כמו כן, נערך סקר בקרב עורכי דין שונים שאף הוא משוקלל ומשפיע על דירוג משרדי עורכי דין מובילים שונים.


נתונים נוספים המשפיעים על הדירוג

חשוב לציין כי בשנים עברו נתוני הדירוג הצביעו על כך שהמשרדים המובילים היו גם המשרדים הגדולים ביותר, בהם מועסקים מספר רב של עורכי דין. בנוסף, דרוגי השנים האחרונות הצביעו על מגמה של המשרדים המובילים להרחיב את תחום פעילויותיהם ואת תחומי התמחותם ולהציע ללקוחותיהם מגוון שירותים במגוון רחב של התמחויות בכל הנוגע לתחום המשפט.

משרדי עורכי דין מובילים

חשוב לציין שלמרות שהמשרדים המובילים הם לרוב גם המשרדים הגדולים ביותר, ישנם גם משרדים מובילים קטנים יותר בהיקפם, איכותיים לא פחות המתמחים במספר מצומצם של תחומים, לעיתים גם בתחום אחד בלבד.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.