קניית זהב

מזה עידן ועידנים הבין האדם כי קניית זהב תציל מכל רע ברגעי משבר. לזהב יש נטייה להיות שחקן סולידי במגרש בו הכסף הגדול עושה סלטות באוויר רק בשביל לשרוד, בעוד הוא יושב לו בשקט ורק מעלה את קרנו עוד ועוד במעלה סולם הערכים הכספיים. הזהב היה להיות העוגן בים סוער וחכם מי שיודע להשקיע בו.

פיזור אפיקי השקעה

אין פה הצהרה גורפת לשלוח אנשים לקנות זהב מלוא החופן, אך ללא ספק יש פה הארה לכל מי שחושש מאי יציבות כלכלית עתידית. קניית זהב צריכה להעשות בצורה מדודה ומחושבת ויש דרכים רבות לעשות זאת להלן כמה מהן:

  • קניית זהב מחנות תכשיטים – יש לבחור מקום בעל מוניטין ומגוון זהב להשקעה. הבחירה המומלצת כיום היא להשקיע במטבעות זהב בוליון, מטבע עשוי זהב איכותי, שכיח, בעל הכרה עולמית ונמצא בכמויות בלתי מוגבלות בעולם.
  • קנייה ממוסד כספי – רכישת זהב מבנקים בעולם. בארץ אין אפשרות ולכן מי שמעוניין יאלץ לטוס ולפתוח חשבון במדינה כדוגמת שוויץ שם יבצע רכישת זהב במטבעות או מטילי זהב שיהיו רשומים בנאמנות על שמו. הסיכון בחוויה הזו הוא נפילה של הבנק ואובדן כל הזכויות על הזהב.
  • השקעה במניות העוסקות ברכישת זהב – מדובר בהשקעה בזהב על הנייר ולא ברכישה פיזית. אפשר לממש את הרווחים בהתאם לתזוזות הזהב בבורסות העולם.

לקנות דווקא עכשיו

התאוריות העתידיות מנבאות על הידלדלות מקורות הכרייה של הזהב שעלול להביא לכאוס כלכלי, לכן מומחים ממליצים דווקא עכשיו על קניית זהב כי ברגעי משבר הוא יהיה המפלט הכי בטוח. זהב היווה אמצעי תשלום במשך שנים ושמר על ערכו אז אין שום סיבה שהוא לא יחזור לכך.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.