אמטיסט

השימוש באבני אמטיסט

אמטיסט היא אבן חן הנקראת בעברית אחלמה. אבן זו משתייכת ל-12 אבני החושן של הכוהן הגדול והיא מזוהה עם שבט גד. השימוש באבני אמטיסט כיום נובע מסגולותיה הרבות. האבן מרגיעה מאוד את הנפש ומבטיחה שלווה לאורך זמן. היא מעניקה תכונות של סבלנות וסובלנות, מפתחת אינטואיציה אישית וגם יכולה לעזור לגברים ולנשים להתחבר לקול הפנימי שלהם. היא נחשבת אבן של הרמוניה ואיזון לצד צלילות רוחנית בדרגה גבוהה. רבים משתמשים באבן הזו כמעט מדי יום לצורך מדיטציה ויש מחקרים המצביעים על הופעתן של אבני אמטיסט במיתולוגיה היוונית.

השימוש באבני אמטיסט עוזר להשקיט את המחשבות ולהיכנס למצב של רוגע ושלווה. האבן מורידה לחצים מאיזור הראש ועוזרת לטפל בכאבים קלים וחמורים. אפשר להשתמש בה בצורות שונות ולהסתובב איתה צמוד לגוף. מי שזקוק להשפעת האבן בצורה פיזית או נפשית יכול לענוד אותה או לשלבה בתכשיט. פתרונות יצירתיים אחרים הם לשים את האבן בכיס הפנימי של הבגד או בתא ייעודי.

כיצד אבני אחלמה משפיעות על הסביבה?

אחד היתרונות הגדולים של אבני חן מסוג אחלמה בא לידי ביטוי בהשפעה על הסביבה. מלבד ההשפעה החיובית של האבן על מי שעונד ומשתמש בה, זו אבן שניתן להניח בבית או במשרד. האבן משנה את המערך האנרגטי של הסביבה ואידיאלית בתור מתנה לחבר, בן משפחה או קרוב. עם זאת, עבור השפעה על הסביבה יש להשתמש באבני אמטיסט גדולות. אלו אבנים עם טווח השפעה רחב ויוצא דופן מבחינת אפקטיביות.

לסיכום, אבני אחלמה מופיעות במקרא ובמקורות אולם השימוש בהן כיום הוא לא פחות נפוץ. כדאי להתרשם מקרוב ממראה האבן ולבחור כיצד לשלב אותה בחיי היום יום לטובת השגת הסגולות השונות

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.