עו"ד חוזים


העולם העסקי הוא עולם מסובך – ואתם צריכים ליווי משפטי

הרשו לנו להכליל ולקבוע שכל אחד מאתנו, בשלב כזה או אחר של חיינו, זקוק לשירותיו של עורך דין. עם זאת, מאחר ורובנו אזרחים הגונים ושומרי חוק, הסיבה לפנייתנו לעורך דין לא תהיה חס וחלילה פלילית. רובנו נזדקק בשלב כזה או אחר של חיינו לשירותיו של עו"ד חוזים – בין אם מדובר ברכישת דירה, ייעוץ משפטי וניסוח מסמכים שונים או כל נושא משפטי אחר בו אנחנו מבינים מעט מאוד. הדבר נכון במיוחד למי מאתנו שנכנס לעולם העסקי ופותח עסקים או שותפויות – שכן אז הליווי והייעוץ המשפטי שנחוץ לכם מעו"ד חוזים הוא נרחב ומקיף במיוחד.

Suits - Season 3


על עבודתו של עו"ד חוזים

עו"ד חוזים עובד בראש ובראשונה, כמשתמע משמו, בדיני חוזים – עריכת חוזים מסחריים, ליווי משפטי משלב המו"מ ועד החתימה, וגם בייצוג בתביעות במצב של הפרת ההסכם או החוזה. בנוסף, עורך הדין מייצג את החברה בתחומים עסקיים שונים – ניירות ערך ושוקי ההון, מיזוגים ורכישות שונות. עורך הדין המתמחה בחוזים אחראי גם ברישום סימני מסחר ועריכתם, שמירה על סימני המסחר וייצוג במקרה של הפרתם, וכמו כן גם על עריכת הסכמי סודות מסחריים ותביעות בגין הפרתם. אלה רק מעט תחומי עיסוק ועל קצה המזלג – בקיצור, בכניסה למגזר העסקי נחוץ לכם ליווי צמוד ומקיף של עו"ד חוזים.


לפתור את הבעיות לפני שהן קורות

אנו חיים במברה מערבית וקפיטליסטית, שבה להסכמים והחוזים השונים עליהם אנו חותמים משמעות חשוב ומרכזית בחיינו. בכל רכישה ובכל עסקה שאנו עושים – בין אם מדובר בחיינו האישיים ובין אם בעולם העסקים – חשוב שיהיה גורם מקצועי שיוודא שאנו שומרים על האינטרסים שלנו. הגורם המקצועי הזה הוא עו"ד חוזים – עו"ד איכותי שכזה ימנע מכם בעיות לפני שהן קורות.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.