מה כולל טיול מאורגן לפרו?

הדגש העיקרי במהלך טיול מאורגן לפרו הוא על תרבות האינקה המקומית. פרו נחשבת מדינה מגוונת ומרתקת ובשנים האחרונות היא הופכת ליעד מבוקש עבור תיירים מכל רחבי העולם. הרפובליקה של פרו מצליחה לשלב בין ערים קולוניאליות מסורתיות המשמרות את כובשי הארצות הספרדיים, לבין שמורות טבע שהן ביתם של בני האינקה. קוסקו, מאצ'ו פיצ'ו וכמובן הרי האנדים הם רק חלק מהאטרקציות המחכות למי שמעוניין להגיע אל טיול מאורגן לפרו.

פרו היא בין המדינות היחידות בהן ניתן לצפות מקרוב באורח החיים של האינדיאנים. הם מצליחים לשמר את התרבות המסורתית שלהם, שפתם אינה מוכרת למי שמגיע מהמערב ובין היתר ניתן לבלות את הטיול סביב אגן האמזונס הירוק אשר משתרע על מחצית משטח המדינה. בנוסף, אי אפשר לדבר על טיול מאורגן לפרו מבלי להזכיר את הנופים הנחשבים ליפים ביותר בכל יבשת דרום אמריקה.

מסלול טיול משוער

כל טיול מאורגן בנוי בצורה שונה ומתואם מול הלקוחות והצרכים, אולם אפשר לציין מסלול משוער הכולל את האתרים הבולטים. ראשית, הטיול מתחיל בדרך כלל בנחיתה בעיר הבירה לימה. לאחר מכן ישנו טיול אל הג'ונגל הפרואני, כאשר בהמשך מבקרים התיירים גם בעמק הקדוש של פוארטו מלדונדו קוסקו. רצוי לתאם טיול מאורגן לפרו יחד עם לוח הזמנים המקומי ולהצטרף לחגיגות מסורתיות, המתקיימות כמעט לאורך כל השנה.

לסיכום, משפחה או תיירים המעוניינים לגוון את רשימת היעדים צריכים לברר לגבי היתרונות של טיול מאורגן לפרו. זו היא מדינה מעניינת מאוד בה קשה למצוא רגע דל. הטיול המאורגן מבטיח חשיפה אופטימאלית למה שיש לפרו להציע. מעבר לכך, מחירי הטיול נוחים ואף זולים בהשוואה ליעדים רחוקים אחרים של טיולים מאורגנים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.