כיצד שומרים על עדשות צבעוניות?

מחקרים שנעשו בתחום רפואת העיניים הראו, כי האנשים אשר חשופים יותר מכל לבעיות בענידה של עזרי ראיה לא היו האנשים אשר יש להם בעיות ראיה מורכבות. למעשה, ההפך הוא הנכון. התברר כי דווקא אנשים שאין להם כל להיסטוריה של לקויות ראיה – הם אלו אשר השתמשו באופן בעייתי בעזרי הראיה. איך זה קרה? הסיבה לכך פשוטה. בשנים האחרונות, אנשים רבים בחרו לענוד עדשות צבעוניות לשינוי צבע העיניים שלהם – מבלי כמובן שהם הזדקקו לתיקון הראיה שלהם. עם זאת, בעוד שאנשים שחבשו עדשות מגע לתיקון הראיה קיבל והסבר מרופא העיניים על דרך השמירה, הרי שמי שיצא לרכוש עדשות צבעוניות לא ידע כלל איך עליו לטפל בעדשות.

כמה כללים שצריך ליישם

אם אתם בוחרים לרכוש עדשות צבעוניות לשימוש עצמי, אין בכך שום בעיה. עם זאת, חשוב לזכור שעדשות צבעוניות לא שונות במהותן מעדשות מגע, מבחינת הטיפול הנדרש עבורן. על כן, אם אתם רוכשים עדשות צבעוניות כדאי לזכור שיש למנוע התפתחות של זיהומים והצטברות של חיידקים בתוכן. אם מדובר על עדשות לשימוש שהוא מעבר לחד פעמי – יש לשמור אותן בכל לילה בתמיסה מיוחדת אשר מנקה אותן היטב.

כמו כן, אנשים חושבים שמאחר שעדשות צבעוניות אינן משפיעות על הריאה, אפשר להעביר אותן מאדם לאדם. הדבר יכול להיות בעייתי מאד, ועל כן אם רכשתם עדשות צבעוניות ועשיתם בהן שימוש – אל תעבירו אותן לאדם אחר ואל תקבלו עדשות מאדם אחר. ברגע שהעדשה משומשת – רק אתם יכולים להשתמש בה.

המפתח לשימוש תקין

עם זאת, אין צורך להיבהל מהשימוש בעדשות צבעוניות. עדשות צבעוניות, כמו כל עדשה באשר היא, יכולות לשמש אתכן באופן מעולה לאורך זמן, עם אפס בעיות, מבלי שהדבר יגרום לבעיות. יש להקפיד על הניקיון של עדשות צבעוניות ועל שימוש תקין בהן – וכך תוכלו ליהנות מהן היטב.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.