אבחון לקויות למידה – הצלחה בלימודים

בדומה ובניגוד למחלות רפואיות כרוניות כאלה ואחרות המוכרות לנו חשוב לדעת כי, לקויות למידה גם מוגדרות כמחלות כרוניות, אבל רק במקרה של חוסר אבחון וטיפול מתאים לסוג הלקות המדובר. יתרה מכך, באמצעות אבחון לקויות למידה וטיפול ייעודי וייחודי לכל פציינט ופציינט, יהיה ניתן להתגבר ממש במהירות וכמעט בקלות על כל לקות למידה. יחד עם זאת, במקרה של חוסר אבחון וטיפול, ביכולתן של לקויות למידה לגזור 'גזר דין מוות' על ההתפתחות השכלית והלימודית של הפציינט. לכן, אבחון לקויות למידה הינו אבחון אשר מיועד בעיקר בעבור הצלחה בלימודים.

אבחון לקויות למידה – אבחון מקצועי, יסודי ומקיף ביותר

ובכן, אבחון לקויות למידה מאבחן ובודק את כל הבאים: יכולות קריאה, כתיבה וחישוב / ליקויי קשב וריכוז / בעיות זיכרון / מהירות למידה ועוד. בנוסף, אבחון לקויות למידה מאבחן ו'סורק' לאורך ולרוחב מערכים כמו מבנה אישיות, רמה אינטלקטואלית ורמת משכל על מנת 'לצייר' תמונה ברורה ומקיפה לא רק על רמת וסוגי הליקויים, אלא גם על המקורות והסיבות ללקויות עצמן. במילים אחרות, אבחון לקויות למידה הינו אבחון מקצועי, יסודי ומקיף ביותר.

 

אבחון לקויות למידה – 'מוציא' לדרך חדשה ומוצלחת בתחום הלימודים

לאחר השלב הראשוני והמתבקש של אבחון לקויות למידה, מגיע שלב הטיפול בלקויות, שלב אשר, למעשה, מספק לפציינט כלים ואמצעים איכותיים ואפקטיביים ביותר להתמודדות עם הלקויות. יחד עם זאת, ללא האבחון, גם הטיפול האיכותי והמתקדם ביותר כלל לא יוכל להביא לתוצאות המיוחלות, דהיינו, הקניית הרגלי למידה משופרים ושיפור בציונים במטלות ובמבחנים.

אבחון לקויות למידה עושים רק במסגרת של מכון מקצועי, וותיק ומנוסה

במידה רבה, חיים של תלמידים רבים אשר סובלים מלקויות למידה ממש 'מוטלים' על הכף. לכן, אין להתפשר על איכות האבחון ולערוך אותו אך ורק במסגרת של מכון מקצועי וותיק ומנוסה אשר מספק השירות של אבחון לקויות למידה, אשר מהווה נגזרת ישירה של הון אנושי ברמה גבוהה, תשתית אבחונית מתקדמת, ניסיון עצום ו'טביעת עין' עמוקה ביותר מבחינת אבחון הלקויות.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.