גבישים

מציאה ושימוש של גבישים קריסטלים

הטבע מזמן לנו חומרים רבים ומגוונים אשר לא אחת תורמים לנו במגוון רחב מאד של תחומי חיים. אחד מסוגי האבנים הללו הוא לא אחר מאשר הגביש הקריסטלי. קריסטלים בטבע נמצאים במכרות, בהרים, ביערות וכיוצא באלה. כדאי לדעת, כי כאשר האדם מחפש קריסטלים אין הוא צריך להרחיק עד יערות הגשם של ברזיל או להרי סקוטלנד והודו שם הם מצויים בשפע רב. האמת היא שקריסטלים נמצאים בקרבנו בתוך חנויות מיוחדות המעניקות לכם את האפשרות להחליף כסף באנרגיה מעולה לצרכים שונים .

גבישים קריסטלים – צוברי אנרגיה

הקריסטלים שאנו מוצאם בחנויות לא רק שאוצרים בתוכם אנרגיות חשובות, אלא שבתהליך הכרייה וההובלה שלהם הם מוסיפים לאגור אנרגיות נוספות. אנרגיות מן הכורה אותן, היבואן וכמובן את האנרגיה של הקונה .

גבישים קריסטלים – מציאת הנכון לכם

כדי למצוא את הקריסטל הנכון עבורכם אין מתכון או תפריט שתוכלו לעיין בו ולהחליט. הדרך הטובה ביותר היא הדרך האינטואיטיבית. יש לעמוד מול קבוצת גבישים בחנות ולעצום את העיניים. לאחר כמה שניות יש לפתוח את העיניים ולהבחין בגביש הראשון שמנצנץ לכוון שלכם. זה הגביש שלכם. יש מקרים שבהם נמשך אדם אל גביש בלי לדעת כלל את הסיבה והוא רק יודע שהוא רוצה אותו ולא אחר. רבים מכנים תהליך זה בחירת הגביש באדם. שכן נראה כאילו והגביש הוא זה שבוחר באדם ולא האדם בו. גם מדיטציה לספק לאדם את התשובה באשר לגביש הנכון עבורו .

גבישים קריסטלים לשימוש ייעודי

כאשר אדם בוחר גבישים למטרה מסויימת, כמו הילינג למשל, ניתן להרהר במטרה בזמן תהליך הבחירה ולהקרין זאת על הגבישים המסודרים בחנות. כמובן שנדרשת פתיחות רבה כדי להבין מי מהגבישים מגיבים להקרנה זו. התגובה של המחפש יכולה להיות בצורת הדהוד פנימי, רעידות קלות, עקצוץ או ברק אור מיוחד. בחירת גבישים לאדם אחר עשוייה להיות קלה למדי ומומלץ להעלות את דמותו בעיני רוחכם והקרנתה לעבר מצבור הגבישים. הגביש שיגיב ראשון יהיה הגביש המתאים לאדם שאתם חפצים לקנות לו אותו .

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.