פארק מצדה

פארק מצדה – פארק אטרקטיבי, ייחודי ומעניין ביותר !

מדינת ישראל, לאורכה ולרוחבה, מכילה אין ספור שמורות ופארקים ייחודיים ומיוחדים. יחד עם זאת, אף אחד מכל אותם שמורות ופארקים אינו ייחודי ומיוחד כמו פארק מצדה, פארק אטרקטיבי, ייחודי ומעניין ביותר, הן מבחינה היסטורית וארכיאולוגית והן מבחינה טופוגרפית, נופית, תיירותית ועוד. לכן, במאמר המדובר נספר כל מה שצריך על פארק מצדה ואף נמליץ על אטרקציות שהוא מכיל, על מנת שבפעם הבאה שתחשבו על יעד לבילוי – תסעו בדיוק לשם .

כל מה שצריך לדעת על פארק מצדה ועוד

ראשית, נתחיל עם הפרטים ה'יבשים' אשר מאפיינים את פארק מצדה. ובכן, פארק זה ממוקם במצדה, מבצר עצום ועתיק יומין אשר ממוקם על פסגה של צוק אשר מתנשא לגובה של כמעט 500 מטרים מעל פני ים המלח וכמעט 70 מטרים מעל פני הים. בנוסף, פארק זה ממוקם בשוליו של מדבר יהודה המרשים ועוצר הנשימה. שנית, פארק מצדה הינו שמורת טבע מוגנת ברמה המקומית ומפורסמת ביותר ברמה העולמית. כל זאת, שכן הוא מכיל במסגרתו אתר ארכיאולוגי ומאופיין בהיסטוריה עשירה ומרתקת .

פארק מצדה 'מושך' כל העת מבקרים ותיירים רבים !

כתוצאה מכל האמור לעיל, פארק מצדה נחשב לאחד מן הפארקים המצליחים והמבוקשים ביותר בארץ, ולאחד מן המפורסמים בעולם. לכן, אין זה פלא, כי ישראלים רבים ואינספור תיירים מכל מדינות העולם פוקדים מדי שנה את פארק מצדה, וזאת על מנת לעלות על הצוק והמבצר אשר ממוקמים בו, מהיכן שניתן לחזות בנוף המפעים ועוצר הנשימה, היכן שניתן לטייל בפארק של מצדה, לשמוע סיפורי גבורה מעניינים, לחזות במופע אורקולי בלתי נשכח ועוד .

כל אחד חייב 'לחוות' את פארק מצדה לפחות פעם אחת

אנשים רבים אשר באו לביקור ושהייה במסגרת של פארק מצדה, מדווחים על חוויה של פעם בחיים, הן ברמת הנופים שבהם הם צפו והן ברמת חווית השהייה. להוסיף לכך את העובדה, כי פארק מצדה ממוקם במדבר יהודה רק מוסיפה לטענה, כי כל אחד חייב 'לחוות' את פארק מצדה לפחות פעם אחת .

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.