תכנון טיול לדרום אמריקה

תכנון טיול לדרום אמריקה? דברים שכדאי לדעת

תמיד חלמתם לטוס ולבצע טיול לדרום אמריקה, וסוף כל סוף החלום שלכם עומד להתגשם. פיניתם לעצמכם את הזמן, חסכתם מספיק כסף לקראת הטיול הגדול שבדרך – וכעת אתם יכולים לצאת ולחוות את היבשת הכל כך מיוחדת הזו. יחד עם זאת, חשוב להבין, כי טיול לדרום אמריקה שונה באופן מהותי מטיול באזורים מערביים כמו צפון אמריקה או אירופה. על כן, חשוב מאד שתנקטו במספר צעדים מכינים, ותשמרו על כמה כללים על מנת שתוכלו להבטיח כי הטיול יהיה מוצלח וכי תיהנו מהחוויה הזו בצורה הטובה ביותר שיש.

להסתדר ביבשת הזרה

חשוב להבין, במסגרת תכנון טיול לדרום אמריקה כדאי שתתכננו מראש מה יהיו המדינות שבהן אתם תבקרו. בתוך המדינות אתם לא תמיד חייבים להיצמד למסלול ספציפי, אך רצוי תמיד לדעת באיזה מדינות אתם תבקרו. עליכם לוודא מראש האם עליכם להוציא ויזה בשביל לטייל באחת מהמדינות. כמו כן, שימו לב להבדלים בשערי המטבע בין המדינות, ולמדינות שבהן עדיף לבצע את ההמרות, על מנת שתוכלו לחסוך לא מעט כספים בכל הקשור לעמלות המרת מט"ח כאלה ואחרות.

אחלה טיול לדרום אמריקה

מתי ואיפה לטוס?

כאתם רוצים לארגן באופן עצמאי טיול לדרום אמריקה עליכם לשים לב גם לנושא הטיסות. יש מדינות שאליהן יש טיסות ישירות מישראל ע"י חברה ישראלית או חברות זרות. לעומת זאת, יש מדינות (לרוב אלו המדינות הקטנות יותר), שאין אליהן טיסות ישירות. לכן, כדאי לבחון את האופציה של טיסות עם עצירת ביניים באירופה. כמו כן, קחו בחשבון שבמדינות גדולות כמו ברזיל יהיה עליכם לקחת טיסה נוספת לאזור אחר במדינה.

ומה עוד צריך להכין?

תכנון טיול לדרום אמריקה צריך להביא בחשבון קורסים בשפה המקומית, רצוי שתכירו לפחות כמה משפטים בסיסיים בשפה של הארץ שבה אתם תטיילו. כמו כן, גם אם אתם אוהבים לטייל לבדכם, תמיד כדאי לבחון היכן מטיילים ישראלים נוספים, וכמובן היכן נמצאים משרדי השגרירות או הקונסוליה הישראלית, במידה ותזדקקו לסיוע.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.