ספות נפתחות

מתי הזמן הנכון לקנות ספות נפתחות?

רכישת ספות נפתחות יכולה להיות פתרון מעולה עבור שלל צרכים ומטרות. עם זאת, ברוב המקרים אנו בוחרים לרכוש ספות נפתחות בתור פתרון ישיבה או לינה אופציונאלי ולא בתור הפתרון הקבוע לסלון או לבית. זו טעות נפוצה מאוד, בעיקר לאור העובדה שכיום לא צריך להתפשר על האיכות ועל העיצוב של הספות – גם אם הן מגיעות עם מנגנון נפתח. למעשה, המנגנון הנפתח של הספות הוא זה שמאפשר לשלב אותן בבית גם בשגרה.

הזמן הנכון לקנות ספות נפתחות יכול להיות למשל אם מתכננים לארח חברים, קרובים ובני משפחה. במידה ומפיקים אירוע משפחתי בבית אבל אז מגלים שאין בו מספיק מקומות לינה או אפילו ישיבה, ספות נפתחות יהיו פתרון מעולה. במקרים כאלה, כל שנדרש הוא להשוות בין סוגים שונים של ספות נפתחות לפי מספר מקומות הישיבה או הלינה הרצויים. לאחר מכן, ניתן להיכנס אל עובי הקורה ולהביא בחשבון גם שיקולים של עלות מול תועלת.

כמה עולה לקנות ספות נפתחות?

שאלה לא פחות חשובה היא כמה יעלה לקנות ספות נפתחות על מנת לשלב אותן בחלל הפנים של הבית. אם מציבים את המחיר בראש סדר העדיפויות, מגלים יחסית מהר שישנם פערים רבים בין האפשרויות השונות שעל הפרק. הסיבה לפערים בין האפשרויות השונות קשורה לאופן שבו משלבים כל דגם של ספה נפתחת בסגנון העיצוב הקיים: ככל שסגנון העיצוב המבוקש של ספות נפתחות הוא אקסקלוסיבי יותר, כך עולה הסיכוי שהמחיר שלהן יזנק.

החדשות הטובות הן שכיום ניתן לדעת מראש מה ישפיע על המחיר של ספות נפתחות. ברוב המקרים, הפתרון הוא לתכנן את הספות כך שהן יתאימו לתקציב אבל בלי להתפשר על האיכות.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.