ליטוש שיש

מה צריך לדעת לפני שעושים ליטוש שיש?

שקעים ופגמים בין מרצפות השיש מחייבים ליטוש. במקרים של נזקים מן הסוג הזה, ניקיון חיצוני לא יספיק ויש צורך בהסרת שכבת השיש העליונה לצורך חשיפה עדינה של השכבה שנמצאת מתחת. בנוסף, ליטוש שיש מתאים למקרים של כתמים על הרצפה ולכל מקרה שבו לא רוצים להחליף את כל הריצוף – אבל כן רוצים לשפר את איכות החיים ולהשביח את הערך של הנכס לקראת מכירה או השכרה.

ליטוש שיש מתאפיין בכך שהוא מחליק את הרצפות ומעניק להן מראה מבריק ואחיד. כפועל יוצא מכך, את הליטוש מבצעים כאשר המרצפות של השיש הופכות להיות פגומות או מלוכלכות בצורה יוצאת דופן.

ליטוש שיש

היתרונות של ליטוש שיש

חשוב לזכור שמטרת העל של ליטוש שיש היא לא בהכרח להבריק את הריצוף, אלא להחליק אותה. אם רוצים לשלב בין ליטוש שיש לבין הברקה, צריך לתאם שירות מול חברה שיודעת לבצע פוליש קריסטל. כמו כן, פוליש קריסטל עולה פחות ליטוש של שיש ובכל מקרה ניתן כאמור לשלב בין השירותים ולרכז אותם תחת קורת גג אחת.

את הליטוש אפשר לבצע עבור כל סוגי השיש. מנגד, פערי המחירים מושפעים מסוג השיש שאותו רוצים ללטש: יש הבדל בין שיש רך וקשה וגם שיטות אחרות לגמרי שבהן משתמשים על מנת ללטש את הרצפה. באופן עקרוני, ליטוש שיש קשה יעלה יותר מליטוש שיש רך וגם פה אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע בשביל לקבל מידע קונקרטי.

בסופו של דבר, הוצאה חד פעמית על ליטוש שיש משתלמת מאוד וכדאי לתאם אותה בצורה תקופתית. עם זאת, ניתן לבצע את הליטוש גם כאשר מרצפים את הבית ועל מנת ליצור משטח אקסקלוסיבי מהרגע הראשון.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.