ליטוש שיש

ליטוש שיש יכולה להיות פעולה שתשנה את הבית שלכם לטובה. אולי נדמה לכם שרצפת השיש שיש לכם לא יכולה להיות נקייה יותר ממה שכבר הצלחתם להוציא ממנה אך אחרי ליטוש שיש תבינו שתמיד יש לאן להתקדם. זה הזמן להבין כמה דברים על המחיר שליטוש מקצועי יעלה לכם והמרכיבים שלו.

ליטוש שיש.jpg

כמה עולה ליטוש שיש?

ליטוש שיש היא לא פעולה פשוטה וזה כמובן מסביר מדוע היא יכולה להיות יקרה. הליטוש יכול לעלות בין 40 ועד 80 שקלים למטר רבוע וטווח המחירים מורכב ממספר גורמים. הגורם הראשון הוא כמובן התמחור של החברה, יש כמה חברות ניקיון שמציעות ליטוש שיש ולכן המחיר נע בטווח רחב מאוד. כמו כן יש חשיבות לשטח שיש ללטש. ככל שהליטוש יתבצע לשטח גדול יותר כך למעשה הליטוש יכול לעלות פחות למטר רבוע, למרות שהמחיר הכולל כמובן יהיה גבוה יותר. ליטוש שיש יעלה מחיר שונה גם לפי סוג השיש וסוג הניקוי עצמו או שירותי ניקיון שיידרשו מאותה חברת ניקיון.

כיצד אפשר להוזיל את המחיר?

כדי להוזיל את המחיר של ליטוש שיש אתם חייבים לבצע סקר שוק מעמיק. רק אחרי ביצוע סקר שוק מעמיק תוכלו לדעת אלו מחירים מוצעים לכם בשוק וכך תוכלו להבין מה ההצעה הכי משתלמת שיש. אמנם ההצעות האלו יכולות להיות שונות מאוד זו מזו גם מבחינת פרמטרים אחרים אך בסופו של דבר תוכלו לבחור את החברה הכי משתלמת שיש, גם אם היא לא הכי זולה שיש.

מה חשוב לבדוק לפני הבחירה?

לפני שאתם בוחרים בחברת ניקיון לביצוע ליטוש שיש אתם חייבים לבדוק האם היא מציעה אחריות. האחריות על הליטוש חשובה מאוד כי לעתים בשל עבודה רשלנית יכולים להיגרם נזקים חמורים מאוד לרצפה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.