טיול בפירנאים

חוויה מדהימה לכל המשפחה

חשבתם על טיול משפחתי באירופה, אך לא מתאים לכם ביקור במוזיאונים? אתם רוצים טיול מקפיץ, מלא אדרנלין, כזה שיגרום לכל המשפחה להתגבש ולהרגיש את האדרנלין יחד עם נופים נהדרים? ככול הנראה טיול בפירנאים יכול לספק לכם את החוויה הדמיונית הזאת ולהפוך אותה למציאותית ובלתי נשכחת. הרי הפירנאים, מבין רכסי ההרים היפים בעולם, מקסימים מאות אלפי תיירים בשנה על 430 הקילומטרים עליהם הם נמתחים.

סנפלינג לאדרנלין ללא הפסקה

אחד הדברים שמייחדים את הרי הפירנאים הוא הנוף המגוון שיש בהם. אחת האטרקציות המפורסמות שיש למקום להציע הוא סנפלינג מפלים מרהיב שנראה כאילו הוציאו אותו מהאגדות. במהלך סנפלינג מפלים, תחבשו קסדות וחליפות מאובטחות, תתחברו לרשת כבלים ותעשו סנפלינג במפלים שירטיבו אתכם מקצה עד קצה. אם כבר דיברנו על מים, ברפטינג שיש לטיול בפירנאים להציע אתם תירטבו כהוגן אם לא תאחזו בחוזקה אך מדובר ברפטינג בטוח.

אפשר גם להיכנס לסירה

רפטינג היא אטרקציה מעולה למשפחות שאוהבות אקסטרים, למרות שיש מסלולים משפחתיים הרבה יותר רגועים, בו תצאו למסע בנהר כאשר בדרך תוכלו להתרשם מנופים שלא הרבה אנשים זכו לראות בעיניהם בכל חייהם. החיות שתראו במהלך טיול בפירנאים אינן שגרתיות. אמנם מדובר בין היתר בסוסים, שלא כל אחד יכול למצוא בחוות סוסים, אך פה מדובר על אוכלוסיית סוסי פרא מהייחודיות בעולם שמסתובבות חופשי ומקסימות אותנו כל פעם מחדש.

הרוגע, השקט והשלווה בטבע

למי שדואג מהשלווה בטיול ורוצה כמה רגעים שקטים, הפירנאים מספקים הכול מהכול. תוכלו לשבת אל מול נופים מהפנטים, ופשוט להקשיב לשקט. שמורות הטבע כל כך גדולות והרכסים כה עצומים שגם ריבוי מטיילים לא יפריעו ותמיד תרגישו כאילו אתם היחידים שמטיילים בפארק. זה הזמן לכבות את הרמקולים, לכבות מנועים, ולהתחבר לטבע עם כל המשפחה.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.