הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים

הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים יכולות לגרום לעסק להתחיל לחלום על ההצלחה שאליה הוא שואף להגיע . הלוואות כאלו יכולות לשנות את העסק לחלוטין וזה בדיוק הזמן להבין כיצד בכלל ניתנות ההלוואות האלו ומדוע הן ניתנות. המאמר הזה יסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים.

מי יכול לספק הלוואות בערבות מדינה

אנשים רבים, כולל בעלי עסקים, לא מכירים את התהליך של קבלת הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים. מי נותן את ההלוואה בכלל? האם זו המדינה? למעשה הערבה היא המדינה אך זה לא אומר שהיא גם זו שנותנת את הכסף וכאן הבלבול. מי שמלווה את הכסף הם הבנקים שעובדים עם הקרן להלוואות בערבות מדינה וזאת רק אחרי אישור של אותה הקרן שאותו עסק באמת זכאי לקבלת אותה הלוואה אטרקטיבית. הקרן היא זו שתהיה ערבה לחלק ניכר הסכום, אלא רק ל-90 אחוז ממנו לכל היותר, כאשר הוא יכול להיות נמוך יותר בהתאם למצבו של העסק.

מה יוצא למדינה מההלוואות בערבותה ?

למה שהמדינה תיקח על עצמה את הסיכון בכך שהיא תשלם את הכסף שהבנק צריך לקבל אם העסק לא יוכל לעשות זאת? למעשה, הקרן להלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים בוחנת היטב את מצבו של העסק ועוזרת רק לעסקים קטנים ובינוניים שבאמת צריכים את העזרה שלה. הסיכוי שאותם עסקים לא יחזיקו את ההלוואה נמוך מאוד כי הקרן של הוועדה בודקת את העניין, וכמובן שמדובר שהכסף יוחזר על ידי המדינה רק אם זו באמת האפשרות האחרונה. המדינה מרוויחה פתיחה של עסקים נוספים וכך אפשר לומר שחיי התושבים כולם משתפרים באופן ניכר, והכלכלה עצמה צומחת הרבה יותר כך שכולם נהנים גם בעקיפין.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.