מסלולים בפירנאים

קרוב מאוד לברצלונה ישנו רכס הרים המושך אליו מספר רב של מטיילים בכל שנה

הפירנאים הינו רכס הרים בצרפת, הנמצא קרוב מאוד לברצלונה וגובל בספרד. המקום עשיר באטרקציות ומסלולי טיול, ובכל שנה אלפי מטיילים מגיעים אליו בכדי ליהנות מהטבע העשיר של ההרים, טיולים, ספורט אתגרי וסקי.

ישנם מסלולי טיול רבים בפירנאים אשר כדאי להכיר

  • מסלולים רגליים: הפירנאים הינם רכס הרים עצום בגודלו, המכיל מסלולי טיול רגליים רבים. המסלולים השונים נבדלים זה מזה במשכם, דרגת הקושי שלהם ועוד, וניתן למצוא מסלולים קלים הנמשכים כמה שעות וכן מסלולים ארוכים הדורשים כמה ימים של הליכה ועצירות ביניים. חשוב לשים לב כי ישנם מסלולים בפירנאים הדורשים היעזרות במדריך מקצועי וכן רכישת ציוד מקצועי מבעוד מועד, והם אינם מתאימם לחובבנים.
  • טיולי ג'יפים: דרך נוספת לחצות את הפירנאים הינה בג'יפים. טיולים מסוג זה מתמקדים יותר בשמורות של הפירנאים והדרכים הקלות, והם מאפשרים ליהנות מהנוף של המקום תוך כדי נסיעה ושמירת כוחות. מסלולים בפירנאים המתאימים לג'יפים לא פעילים לאורך כל חודשי השנה, ומומלץ לברר ימי פעילות מראש.
  • כדור פורח: דרך ייחודית נוספת ליהנות מהפירנאים הינה לראות אותם בכדור פורח. אמנם הדבר אינו דומה להליכה על הרכס עצמו, אולם הוא מאפשר התבוננות בהרים במלוא תפארתם, וכן הפעילות מתאימה לכל קבוצות הגילים.

מגוון המסלולים בפירנאים מאפשרים לכל אחד לטייל באזור בצורה הנוחה עבורו

ניתן לראות כי ישנם מסלולים רבים בפירנאים, אשר נבדלים זה מזה בדרגת הקושי, אורך המסלול, ההכנה הנדרשת ועוד. מגוון רחב זה של מסלולים מאפשר לכל אחד לבחור את המסלול המתאים ביותר עבורו, כך שכולם יכולים ליהנות ממסלול של מסלולים בפירנאים– אוהבי ספורט אקסטרים, משפחות המטיילות יחד, חברים בטיול אחרי צבא ועוד.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.