הלוואות חוץ בנקאיות

סוגי הלוואות ומטרותיהן

קיימים סוגים רבים של הלוואות המיועדים לשימושים שונים. הלוואות משמעותיות כדוגמת משכנתא מיועדים לשימוש ספציפי וכרוכות בביטחונות בדמות הדירה הנרכשת וכן בערבים ובביטוח משכנתא וסייגים נוספים. מנגד, הלוואות כלליות בסכומים קטנים, לרוב עד מאה אלף שקלים חדשים, אינן כרוכות בעמידה בתנאים אלו אך עשויות לעלות יותר, באופן יחסי, בשל שיעור הריבית הנהוג בהן. ניתן לקבל הלוואות כאלו דרך הבנק או דרך חברות מימון חוץ בנקאיות הכוללות חברות אשראי, קרנות פנסיה ואחרות וכן חברות פרטיות המתמחות בתחום זה.

יתרונותיה של הלוואה חוץ בנקאית

כאשר אנו לוקחים הלוואה מהבנק, הדבר משפיע על האובליגו – ערך המייצג את המצב בחשבון הבנק ועל כן מהווה מרכיב משמעותי בהחלטה על מתן הלוואות בהמשך הדרך. כאשר אנו זקוקים להלוואה אך איננו מעוניינים כי זו תהווה מכשול בעתיד, נוכל לבחור באחד הסוגים של הלוואות חוץ בנקאיות. הלוואות מסוג זה אינן משפיעות על חשבון הבנק כלל ולכן מתאימות מאוד במצבים שונים. בנוסף, מהירות קבלת ההלוואה וכן היכולת לקבלה, גם מידה וקיימות בעיות כדוגמת חשבון מוגבל ועוד, הופכת הלוואות חוץ בנקאיות לפתרון טוב במקרים רבים.

הלוואות חוץ בנקאיות – עשה ואל תעשה

אם בחרנו לקחת הלוואות חוץ בנקאיות, חשוב שנהיה בטוחים כי אנו אכן זקוקים לה וכי לא קיימת דרך טובה יותר להשגת הכסף. במידה והתקבלה החלטה בעד לקיחת הלוואה חוץ בנקאית, כדאי לבדוק את כל האפשרויות על מנת להשיג הלוואה בתנאים אופטימליים ובשיעורי ריבית נמוכים ככל הניתן. כדאי גם לבדוק את האפשרות לדחיית ההחזרים ולפריסות שונות של התשלומים, כתלות ביכולת ההחזר האינדיבידואלית של הלווה. לבסוף, חשוב לוודא כי הגורם המלווה הינו חברה רצינית ולגיטימית בכדי להימנע מבעיות בעתיד.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.