מנורת מלח הימלאיה

אווירה קסומה ורגועה בכל צימר

אם גם אתם בעלי צימר, בין אם יש לכם חדר טיפולים ובין אם אין לכם, ודאי שמעתם כבר על מנורת מלח הימלאיה. מנורה זו היא מנורה ייחודית עם יתרונות וסגולות שנפרט בהמשך, אשר ניתן לפגוש כיום כמעט בכל חדר טיפולים או צימר אליו נכנסים. מנורת המלח הזו יוצרת אווירה של שלווה, רוגע ורומנטיקה, בדיוק הדברים אותם מחפשים זוגו המגיעים לנפוש בצימר. בנוסף, המנורה מטהרת באופן אקטיבי את האוויר ובכך מסייעת ללקוחות המעוניינים לקחת נשימה עמוקה ולהירגע מכל תלאות היום יום המקיפות אותם.

מנורת מלח הימלאיה

כיצד מנורת מלח פועלת?

ראשית יש להבין כי מנורת מלח מבוססת על עיקרון פעולה פשוט מאוד, הנשען על התכונות הטבעיות של המלח. מנורת מלח עשויה מגביש אחד או יותר של מלח שנחצב עמוק מתוך האדמה. כאשר מדליקים את המנורה, מתרחש חימום של גביש המלח וכתגובה הוא פולט לאוויר חלקיקים של מלח, הכוללים בין השאר נתרן כלורי, ברום ועוד. לחלקיקים אלו יש נטייה להיקשר חזק לחלקיקים מזהמים באוויר וליונים חיוביים הקיימים בו ובכך לנטרל אותם. את פעולת הנטרול הזו יחוש היטב כל אדם שיכנס לחדר. בחדר בו דלוקה מנורת מלח הימלאיה יש פחות חלקיקים פוטנציאליים שיכולים לגרום לאלרגיות, קשיי נשימה וסתם תחושה לא נעימה.

סיוע לסובלים מקשיי נשימה

אם כן, מנורת מלח הימלאיה היא לא רק מנורה אסתטית ומיוחדת שכדאי להציב בצימר על מנת ליצור אווירה של רוגע ורומנטיקה. בנוסף לכך, יש לה גם יתרונות רפואיים מוכחים. מכיוון שהיא פועלת כמו מטהר אוויר חזק ואפקטיבי במיוחד, זוגות המגיעים להתארח בצימר ויש להם בעיות נשימה כלשהן, ירגישו טוב יותר בבוקר במידה והמנורה הייתה דלוקה בחדרם.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.