קונה זהב במזומן

קניה ומכירה של זהב

מאז ומעולם היה הזהב מתכת יקרה ומבוקשת, הן בשל תכונותיו הפיזיות והכימיות (מוליכות חשמלית, מידת רכותו, מגוון צבעיו), והן בשל נדירותו היחסית בטבע, מה שהעלה תמידית את ערכו.

מי שסוחר בזהב, בדרך כלל קונה זהב במזומן, ומוכר אותו הלאה או מתיך את הזהב וצורף ממנו תכשיטים חדשים. אנשים פרטיים אשר מגיעים למכור זהב, מעוניינים כמובן לקבל עליו את המחיר הטוב ביותר, ובמזומן.

ניתן למצוא עשרות סוחרים ובתי מסחר שעוסקים בקניית זהב, באינטרנט וגם בשלטי רחוב בנוסח ״קונה זהב במזומן״.

לפני שניגשים לקבל הצעת מחיר לזהב שלכם, כדאי תמיד להתעדכן במחיר הזהב נכון לאותו יום, ובמשקלו של הזהב שברשותכם. כך יקל עליכם לעמוד על המקח ולמנוע אי דיוקים במשקלו של הזהב.

כל קונה זהב במזומן יבדוק גם את מידת טהירותו של הזהב הנמכר. טהירות נמדדת בקראטים, והזהב הטהור ביותר הוא 24 קראט. טהירות הזהב נפגמת ככל שמערבבים אותו עם מתכות אחרות, כגון פלטינה, כדי ליצור סגסוגת יציבה יותר עבור צרכים שונים.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

הכל זהב?

זהב הוא אולי המתכת הנסחרת ביותר, אבל היא לא המתכת היחידה הנסחרת. ישנו מסחר גם במתכות אחרות כגון כסף, נחושת, פלטינום, פלדיום ועוד. המסחר האלקטרוני במתכות מתאפיין בכך שהמתכות לא עוברות פיזית לקונה, אלא באופן ״וירטואלי״. לא כך הוא כאשר העסקה היא בין מוכר לבין קונה זהב במזומן. עסקה כזו היא בין מוכר פרטי וקונה פרטי, וככזו היא מתבצעת במזומן.

אז אם יש לכם בבית תכשיטים או מטבעות זהב, ואין להם ערך סנטימנטלי עבורכם, אתם יכולים להציע אותם למכירה לאחר מסוחרי הזהב הרבים, שמציעים עבור זהב כסף מזומן, שאיתו תוכלו להתחדש בתכשיט חדש…

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.