קורס קריסטלים

קריסטלים הינם אבנים בעלי השפעות רוחניות שונות על כל אחד מאתנו

העולם הרוחני משפיע עלינו בדרכים שונות, כאשר אנו יכולים לרתום את האנרגיות הסובבות אותנו לטובתנו, ולהשפיע על חיינו בדרכים שאנו רוצים. קריסטלים הינם אבנים מיוחדות בעלות יכולות אנרגטיות שונות, המשפיעות על חיינו כך שאנו יכולים לעשות בהן שימוש לשם התקדמות בחיים ומיקוד האנרגיה שלנו בנושאים החשובים לנו ביותר.

אז מה נוכל ללמוד בקורס קריסטלים?

  • השפעותיו של כל קריסטל: ישנו מגוון רחב ביותר של אבני קריסטל, אשר לכל אחת מהן השפעה שונה עלינו אשר מושפעת מגורמים רבים כגון מיננו, המזל שלנו ועוד. בקורס קריסטלים נלמד על ההשפעות השונות של האבנים וכיצד כל אחת מהן משתנה בהתאם לאדם העושה בה שימוש.
  • יצירת איזון אנרגטי: בקורס קריסטלים, לאחר שלמדנו על השפעות הקריסטלים השונים, נלמד כיצד לעשות שימוש בקריסטלים לשם יצירת איזון אנרגטי. איזון זה חשוב לשם שמירה על רמת אנרגיה מאוזנת אשר משפרת את הרגשתנו הכללית, מסייעת לנו בהתמקדות ומאפשרת לנו לפעול בצורה יעילה יותר ביומיום.

    קורס קריסטלים.jpg

  • הסרת חסמים: לכל אחד מאתנו ישנם חסמים שונים בחיים, אשר באים לידי ביטוי גם בחסמים אנרגטיים שמונעים מאתנו להתקדם ולהגיע למקומות שאנו רוצים. קורס קריסטלים יכול לסייע לנו בלמידת הדרכים להסרת חסמים אלו באמצעות השימוש בקריסטלים השונים, כך שנוכל להסיר את החסמים שלנו וכמובן את החסמים של אחרים.

קורס קריסטלים מלמד אותנו כיצד לעשות שימוש בקריסטלים השונים בדרכים שונות

קריסטלים משפיעים עלינו בכמה דרכים, אשר ניתן ללמוד בקורס קריסטלים ולאחר מכן לעשות בהן שימוש לשם שיפור מצבנו האנרגטי וכמובן שיפור מצבם של אחרים, הסרת החסמים אשר מעכבים אותם בחיים והגעה למצב מאוזן אשר משפר את איכות חיינו.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.