השכרת קרוואנים – טיפים

טיול קרוואנים

טיול קרוואנים הוא סוג אחר של טיול, ממה שרובנו מורגלים אליו. מדובר בטיול בו "הבית על הגב". הקרוואן מאפשר לכם לטייל בספונטניות ונוחות, כאשר כל מה שאתם צריכים נמצא תמיד אתכם. הקרוואן לא משמש רק לטיולים בהם זזים כל הזמן ממקום למקום, או צועדים ברחבי שביל ישראל. הקרוואן מתאים גם לחופשות. לדוגמא – משפחות רבות בוחרות בתקופות החגים לסוע לאחד החופים ולשהות בו למשך מספר ימים. במקום לשלם סכומים גדולים לבתי הארחה או מלונות, הם בוחרים השכרת קרוואנים. ממקמים את הקרוואן בחוף המאפשר זאת, ונהנים מכל היתרונות.

טיפים חשובים לבחירת קרוואן

בהגיעכם לסוכנות להשכרת קרוואנים יש לבקש להתייעץ עם גורם מומחה. לפני הבחירה בסוכנות להשכרת קרוואנים, יש לתכנן מראש את הטיול מבחינת כמות האנשים, אורך הזמן, מה תרצו לעשות וכדומה. בסוכנות להשכרת קרוואנים, הסבירו לגורם מומחה מה הצרכים שלכם מבחינת הקרוואן, והוא ידע להכווין אתכם אל דגמי הקרוואנים המתאימים. כיצד לבחור את הקרוואן המתאים?

caravan-sales

עליכם להחליט אם אתם מעוניינים בקרוואן נגרר או באוטוקרוואן – קרוואן נגרר מתחבר לרכב שלכם באמצעות וו גרירה. לא כל הרכבים בעלי וו גרירה, ולא כל הרכבים מתאימים לגרירת קרוואן. לכן, אם ברשותכם רכב שאינו מתאים, בקשו בסוכנות של השכרת קרוואנים לראות דגמים מסוג אוטוקרוואן. יש לציין כי סוכניות להשכרת קרוואנים יציעו לרוב גם שירות השכרת רכבים המתאימים לגרירת קרוואן נגרר.

בחרו בדגם המתאים לכם מבחינת כמות האנשים שניתן להלין בו. הדגמים משתנים מבחינת כמות המקום והמיטות. שימו לב, רבים בוחרים בקרוואן קטן יותר, אשר מאפשר להלין פחות אנשים מאשר כמות האנשים המשתתפת בטיול. במקרה כזה ניתן להקים אוהל מחוץ לקרוואן, בו ישנו שאר משתתפי הטיול.

לבסוף, כנסו אל הקרוואן ובדקו כי הוא נעים ונוח לטיול. השכרת קרוואנים, היא צעד ראשון בדרך לחופשה משפחתית שלא תשכחו.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.