כמה עולה השתלת שיניים – מה חשוב לבדוק

יש כל כך הרבה דברים לבדוק כשהולכים לעבור השתלת שיניים, והנושא של כמה עולה השתלת שיניים הוא רק אחד מהם. זה נכון שהעיניים של רובנו מופנות כמובן להצעות המחיר השונות של המרפאות, וברור כי אי אפשר לזלזל בעלויות של השתלת שיניים מחירים כשזה מגיע לאלפי שקלים שיוצאים מהכיס שלנו. עם זאת, בבדיקת המחירים, שימו לב שיש עוד נושאים רבים שדורשים מכם לא פחות תשומת לב – ולעתים מחיר נמוך, אין משמעות ובהכרח הצעה טובה.

דגשים חשובים לקראת ההשתלה

קודם כל, כשאתם ניגשים למרפאה שמציעה לכם מענה לשאלה כמה עולה השתלת שיניים, אתם צריכים קודם כל לוודא שהשתלים שמוצעים לכם, עשויים מטיטניום. נכון להיום, בישראל וכן בכל מדינות המערב, מותר להשתמש אך ורק בשתלים שעשויים בבסיסם מטיטניום. השוני בחומר הגלם יכול להיות בחומר שעוטף את הטיטניום, אך לא מעבר לכך! אם השתלים הם מאד זולים, כדאי לבקש את רשימת הרכיבים שלהם, יתכן שאין בהם טיטניום כלל, או טיטניום באחוזים נמוכים מאד.
שנית, בבואכם לשים לב לסוגיה של השתלת שיניים מחירים, אתם צריכים גם לזכור שיש טיפולי השתלה שהם ארוכים ויקרים יותר מאחרים. על מנת לבצע את ההשתלה, יש צורך בכמות מינימלית של עצם שן. אם אין כמות כזו, אזי צריך לבצע הרמת סינוס, או להשתמש בשתלים מיוחדים לכך. כך או כך – הדבר כמובן מייקר את הליכי ההשתלה, אך גם מבטיח את הצלחתם.

ולמה יש הבדלים בכל זאת?

יש הבדלים בתשובה לשאלה כמה עולה השתלת שיניים, בעיקר בשל רגישויות רפואיות שונות. כאמור מדובר על מקרים של מחסור בעצם השן, וכן במקרים של אנשים עם רגישויות יוצאות דופן – נשים בהריון שחייבות לעובר השתלה בשל מקרה חירום, אנשים עם סוכרת, אנשים שמרבים בעישון, ועוד.

כמה עולה השתלת שיניים

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.