מנעולן בבת ים לפריצת הרכב

לכל אחד מאתנו זה עלול לקרות לפחות פעם בחיים – המפתח נפל והלך לאיבוד, הילד שיחק עם המפתח של הרכב ולא זוכר איפה הוא שם אותו, או אפילו מצב שבו המפתח נגנב, אך לא הרכב עצמו. השאלה היא כמובן, מה עושים במצבים הללו? חובה לפנות כמה שיותר מהר אל מנעולן בבת ים שיוכל לספק לכם שירותי פריצה לרכב. כפי שמיד תשימו לב, שירותי הפריצה הללו של מנעולן בבת ים שונים במהותם משירותי פריצה רגילים – למשל כשזו פריצה לדלתות ביתיות.

אז מה מיוחד בפריצה לרכבים?

קודם כל צריך לזכור שהעבודה של מנעולן בבת ים תהיה הרבה יותר מורכבת, כי לרכב יש מערכות נעילה שלא קיימות בדלתות לבית. בין השאר, המנעולן צריך להתגבר על מערכת האימובילייזר של הרכב. המערכת הזו היא חשובה מאד כי היא זו שמונעת פריצה בלתי חוקית. ברור שפריצה חוקית אמורה שלא לפגעו באימובילייזר והיא צריכה לשמרו עליו לשם – או לשחזר אותו במידת הצורך.
לכן, חובה לפנות אל מנעולן בבת ים אשר מתמחה באופן מלא ומקצועי בפריצת רכבים על כל המשתמע מכך. הפורץ צריך לא רק לפתוח את הדלת של הרכב עבורכם – אלא גם לשמור על כל מנגנון הנעילה כמו שהוא, ולאחר מכן גם לשחזר לכם את המפתח ולהחזיר את מערכת האימובילייזר לשימוש.

כמה זמן העבודה שלו תימשך?

מטבע הדברים, משך העבודה של מנעולן בבת ים על פריצת רכב היא ארוכה יותר מאשר פריצה של דלת רגילה בכניסה לבית שלכם. כדאי להתאזר במעט סבלנות, ולתת למנעולן לעבוד בשקט ובנינוחות גם אם מדובר על עניין שחשוב לכם. בסופו של יום, אחרי זמן עבודה לא ארוך מידי – תוכלו שוב להשתמש ברכב ללא בעיות.

מנעולן בבת ים

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.