תוספות שיער תלתלים

תוספות שיער תלתלים הינן מבוקשות ביותר על ידי ציבור הנשים הרחב, הן מעניקות נפח ומראה פחות מוקפד ומהודק. הקושי היחידי של תוספות שיער תלתלים הוא היכולת לשמור על סיבוב הגל במבנה השערה. תוספות שיער תלתלים איכותיות והתאמה מקצועית יעניקו לכן תוצאה מרשימה לאורך זמן רב. לפעמים כאשר המבנה הספיראלי היוצר את התלתל מתיישר, התלתלים נפתחים ונראים בדומה לשיער חלק וגלי במעט שאינו מעוצב. הקושי האמתי הינו לשמור על מבנה התלתלים גם בתוך תוספות שיער תלתלים אשר יתמזגו באופן הרמוני וזולג עם שיער מתולתל קיים וטבעי. בעזרת מכשיר ייחודי, אשר פותח בטכנולוגיה גרמנית מתקדמת, אשר מחזק את תלתול השיער ומעצים את מבנה הספירלה של התלתל, מקבע אותו ובכך יוצר מבנה חזק ויציב של התלתל. רק לאחר מכן מתחיל תהליך תכנון קיבוע תוספות שיער תלתלים על פי נתוניה האישיים של הלקוחה.

איך לשמור באופן המיטבי על תוספות שיער תלתלים?

* בכדי לא להרוס את מבנה התלתל, אין לסרק את תוספות שיער תלתלים בשום פנים ואופן. מומלץ להשתמש במעט תרסיס שמן או סיליקון לפיזור שווה ואחיד של החומר, הם נותנים הגנה לשיער מהתייבשות ומשבירה ומעניקים לו זוהר וחיות.
* לא מומלץ להשתמש בקרם לחות, מכיוון שהוא מייבש את השיער וגורם לתחושת דביקות, סבך וקשירות.
* חפיפה – להרטיב את השיער, לשים מעט שמפו איכותי, לעסות בעדינות, לא לסרק או להבריש את השיער, לשטוף היטב את השמפו בזרם מים לא חזק. לקחת כמות נדיבה של קונדישינר איכותי בעל מקדם הגנה מפני נזקי שמש, לעסות היטב, לחכות חמש דקות ולשטוף טוב.
* ייבוש – להסיר את תוספות שיער תלתלים בעזרת הידיים באמצעות לחיצות מלמעלה למטה. לא לנגב בגסות. יש לחזור על הפעולה כאשר השיער עטוף במגבת.

תוספות שיער תלתלים

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.