קייטרינג כריכים

אירוח הוא מטלה לא פשוטה, ובעיקר כאשר מדובר על כמות גדולה של אורחים. הבישול, ההכנות, סידור השולחן ואיתור המצרכים, ההוצאה הכספית הלא קטנה ולבסוף – שטיפת הכלים וסידור המטבח המעיק לאחר צאתם של האורחים מהבית… אז איך בכל זאת אפשר לארח בלי לשבור את הראש? אילו אלטרנטיבות לבישול ארוך או אפייה בתנור יוכלו לבוא בחשבון ובכל זאת לא לבייש את כבוד

האורחים המגיעים?

הכנה של סנדוויצ'ים איכותיים ומוקפדים בהחלט יוכלו להיות פיתרון איכותי ומהיר להגשה לאורחים כאשר נעשה על ידי קייטרינג כריכים. כמובן, שאו לא מדברים כאן על סנדוויצ'ים עם פסטרמה עגבנייה מלפפון ומיונז, אלא על כריכים מושקעים ואיכותיים, המלווים בסלט ירוק רענן וסלטי ירקות מושקעים, מוגשים בצורה מרהיבה לעין על גבי מגשי אירוח מרהיבים ומעוררי תיאבון.. אז הנה לכם מספר רעיונות של כריכים איכותיים להגשת קייטרינג כריכים – לאירוח מהיר ונטול כלים.

כריכוני סלומון על מגשי אירוח

סלומון הוא ללא ספק אחד מהדגים המעושנים האהובים ביותר, אפילו על אילו אשר בדרך כלל אינם אוהבים דגים. כריכים עם סלומון הם מתכון מושלם להצלחה, רק צריך לבחור את הלחם הנכון, או ליתר דיוק את הלחמניות הנכונות והרטבים המתאימים, והנה לנו מבחר עשיר של כריכים קטנים מסלומון אותם נוכל להגיש על גבי מגשי אירוח מסוגננים ומעוצבים. סנדוויצ'ים עם סלומון ניתן להכין עם מגוון עשיר של רטבים וממרחים, בהם ממרחי שמנת למיניהם וממרחי מיונז, המוצעים כיום במרבית רשתות השיווק.

כריכוני אבוקדו

עוד מרכיב נפלא להכנת קייטרינג כריכים ססגוניים ומלאי חן, הוא האבוקדו. אבוקדו ישראלי אהוב על מרבית האנשים, והוא מרכיב נפלא בשילוב עם עלי חסה, עגבניות ואף ביצים שלוקות. ניתן לשלב על גבי מגשי הארחה מעוצבים מגוון של סוגים של כריכים עם אבוקדו או סלמון – ומובטחת תוצאה מרשימה ביותר אותה ניתן להגיש לאורחים תוך שיבוץ של מגשי הארחה המכילים כריכים שונים באזורים שונים של השולחן. סנדוויצ'ים עם אבוקדו ניתן להרכיב גם כן עם ממרחי מיונז למיניהם, ומומלץ שלא להעמיס יתר על המידה על הלחמנייה, בכדי לאפשר נגיסה נוחה ומלאת טעמים.

קייטרינג כריכים

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.