ענבל אור

גם בתחום תמ"א 38

התחדשות עירונית היא אחד המושגים החמים ביותר בתחום הנדל"ן. כולם מכירים את מצוקת המגורים של מטרופולין גוש דן. רוב העבודות מתרכזות באזור גוש דן וכך גם פעילויות תרבותיות שונות ולכן אזור זה נחשק על ידי משפחות רבות והדרישה למגורים במקום רק הולכת וגדלה. כיוון ששטחי הבניה במרכז הארץ מוגבלים אפשר לראות כי הדרישה לפרויקטים של התחדשות עירונית הולכת וגוברת. הבסיס להתחדשות עירונית היא התאמת סביבת החיים לדרישות החדשות ובניית בניינים שיהיו מוגנים מפני סכנות רעידות אדמה שיכולות להיות בארץ ישראל. בתחום היזמות העירונית ותמ"א 38 אפשר לראות חברות שונות ואחת מהן היא של ענבל אור.

להביא התמחות לכל פרויקט

ענבל אור ידועה כמי שמקפידה ללמוד את הפרטים הקטנים ומכאן הגיעה אל פרויקטים של התחדשות עירונית ותמ"א 38. במהלך השנים האחרונות התמחתה אור בפרויקטים של קבוצות רכישה והתפתחות לתחום זה היא טבעית כיוון שהיא קשורה בנדל"ן ובפרויקטים בעלי חשיבה כלל ציבורית שדורשים ראיה רחבה. כלומר, יש צורך לראות מה קיים היום ומה יהיה קיים בעתיד תוך התחשבות בדיירים הקיימים בבניין והתחשבות בסביבת המגורים.

ענבל אור.jpg

לבחור חברה בעלת ניסיון

כל מי שרוצה להיכנס לפרויקט של תמ"א 38 יודע כמה חשוב לבחור את החברה המתאימה ביותר. ענבל אור מביאה איתה ניסיון רב בתחום הנדל"ן ומכאן שהיא מביאה יתרונות רבים לפרויקט של הבניין עבור הדיירים ועבור הסביבה.

שיפור איכות החיים שלכם

פרויקטים של תמ"א 38 ושל התחדשות עירונית אמורים להגן על הדיירים מפני רעידות אדמה אך הם מאפשרים להם ליהנות גם מבניין שמתאים להם יותר. יציאה לפרויקט עם ענבל אור תאפשר להם ליהנות מהפרויקט הטוב ביותר תוך התאמה לצרכים האישיים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.