החלפת מנעול

שירותי החלפת מנעול מתבצעים על ידי אנשי מקצוע עם הסמכה בתחום הפריצה. השירות ניתן בעקבות אובדן או גניבה של צרור מפתחות, בעת כניסה לבית חדש ובעקבות שחיקה, בלאי או תקלה במנעול הקיים. אפשר גם לתאם את שירותי ההחלפה מתוך רצון לשדרוג המנעול ואחת ל-5 שנים באופן יזום. כך מסירים את החשש לשכפול של המפתח על ידי גורמים עוינים ומבטיחים מצב בו המנעול הוא מהדגם הטכנולוגי המתקדם ביותר.
מבחינה מקצועית, יש מספר שלבים של תהליך החלפת מנעול. השלב הראשון מחייב את פירוק הידית הפנימית של הדלת. הפירוק מתבצע על פי הוראות היצרן והדגם הספציפי של הדלת. לאחר שחרור הבורג המרכזי ניתן לשלוף את הידית החוצה, בעוד בהמשך מבצעים גם פירוק של הצילינדר הישן. בשלב השלישי מרכיבים את הצילינדר החדש ולבסוף מכניסים את המפתח מבחוץ כדי לוודא את תקינות הפעולה.

למה כדאי לבצע החלפת מנעול מקצועית?

הטעות הנפוצה של רוב האנשים היא לנסות לבצע לבדם החלפת מנעול. למרות שהרמה הטכנית הנדרשת אינה גבוהה, רק מנעולן יידע כיצד להתגבר על התקלות הנפוצות. מנעולן הוא איש מקצוע שעובר הסמכה ייעודית עבור מתן שירותים מן הסוג הזה. הוא מכיר את סוגי המנעולים והדלתות, בקיא בתקלות השונות שמתרחשות בזמן אמת או לאחר מספר שבועות והוא גם אחראי על מתן תעודת אחריות.
עדיף לשאת בהוצאות של כמה מאות שקלים ולהזמין מנעולן כדי לבצע החלפת מנעול. אין סיבה לבזבז זמן, כסף ועצבים על החלפה לא נכונה או על בחירה לא מוצלחת של מנעול. החלפה המתבצעת על ידי מנעולן תספק שביעות רצון ותעניק הגנה ללקוח. המנעולן מציע את שירותי ההחלפה במהירות והוא זמין בכל שעה.

hqdefault

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.