ענבל אור

להצלחה יש יסודות

ממש כמו שבניין זקוק ליסודות חזקים כדי להצליח כך בנתה גם ענבל אור את יסודות ההצלחה שלה בעבודה מאומצת ורצינית. אור, ילידת באר שבע, היא מטאור בתחום הנדל"ן שבנתה את יסודות הצלחתה במו ידיה. היסודות שאותם בנתה אור כוללים התמחות בתחום, בחירת צוות מנצח וקשרי לקוחות מוקפדים.

להתמחות בקבוצות רכישה

תחום קבוצות הרכישה הולך ומתפתח. לפני כעשור היו מעט מאד קבוצות שכאלה אך היום מדובר בעניין של מה בכך. קבוצות רכישה מתארגנות בכל הארץ והדבר מאפשר לכולם להרוויח דיור במחיר סביר יותר. ענבל אור הייתה מהראשונים שזיהו את הצורך ביצירת קבוצות אלה ופשוט התחילה להתמחות בתחום. המשימות שעמדו לפני אור בתחילת הדרך היו רבות; היא הייתה מזהה את הקרקע, משווקת אותה ויוצרת חלומות אותם הגשימה עבור משפחות רבות ועבור משקיעים. כדי ליצור פרויקטים שכאלה יש צורך בהתמחות, לימוד עצמי של התחום, הבנה בפרטים הקטנים ואת כל אלה הקפידה אור לעשות.

ענבל אור

להחזיק צוות מנצח

ברור כי ענבל אור לא יכולה לעשות את כל העבודה של החברה שלה בעצמה וזאת פשוט כי אין מספיק שעות ביממה לעשות את מה שנדרש כדי להוציא חלום נדל"ן לפועל. לכן מקפידה אור לאסוף סביבה אנשים מנצחים ויוצרת יחד איתם תשתית מושלמת למגורים. לעתים משימת בחירת העובדים נראית פשוטה מהצד, אך מדובר בבחירה מוקפדת של האנשים הנכונים שבסופו של דבר מצליחים להוביל את החברה של אור לפרויקטים ברמה גבוהה.

שירות לקוחות

בסופו של דבר בכל פרויקט נדל"ן מתגוררים אנשים ולכן חשוב מאד להיות איתם בקשר כך שהם יהיו שבעי רצון. ברזומה של ענבל אור אפשר לראות פרויקטים רבים ולא מעט משפחות שכבר נהנות מהתוצר הסופי.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.