אשראי לעסקים

אחד הנושאים החשובים ביותר עמם מתמודדים עסקים הוא מקורות אשראי לעסקים. מקורות אשראי לעסקים הם עניין מורכב למדי, אשר מחייב פתרון לכל עסק באופן ענייני. רבות הן אפשרויות המימון עבור כל עסק – קיימים בשוק מספר מקורות מימון, אשר מספקים אשראי לעסקים, אבל לא כולם זמינים עבור כל עסק ועסק ולעיתים בשל חוסר היכרות עם האלטרנטיבה המתאימה או בשל חוסר הידע והניסיון.

הבנק הינו המקור הראשון והידוע מכל לכולם. רובכם בוודאי נוהגים לחשוב כי כל מה שנוגע לכספים שלכם אמור לעבור דרך הבנק שלכם. בדרך כלל אינכם טורחים אף לבדוק האם הבנק שלכם מציע לכם את השירותים שאתם אכן צריכים לקבל. לפעמים אתם מתוסכלים מהשירות, מהריביות ומהיחס, אבל ממשיכים עם הבנק, כביכול אין לכם אופציה אחרת. עליכם לזכור, שלמרות שהאשראי בבנק זול – חריגה ממסגרת האשראי טומנת בחובה החזרת צ'קים, ופגיעה קשה בעסק שלכם. ולכן בעת האחרונה מתפתח שוק ההלוואות החוץ בנקאיות, הווה אומר – אשראי לעסקים כמו הלוואות לעסקים שלא דרך הבנקים אלא הלוואות חוץ בנקאיות.

היתרונות של הלוואות חוץ בנקאיות

קיימים כמה פתרונות של אשראי לעסקים , כגון: קרנות פרטיות, קרנות ממשלתיות, משקיעים פרטיים או מוסדיים, חברות ביטוח, חברות מימון חוץ בנקאי לעסקים, חברות פקטורינג. לפני שאתם מחליטים לגבי נטילת הלוואה חוץ בנקאית מכל חברה שלא תהיה, עליכם לוודא שיש לחברה היתר עסקה. להלן היתרונות של הלוואות חוץ בנקאיות:
* חוסר תלות בגורם אחד – גוף המאפשר מימון חוץ בנקאי, מאפשר ללקוח שלא להיות תלוי רק בבנק כספק הכסף היחידי.
* יחס אישי – בחברות הלוואות חוץ בנקאיות – הקשר הוא עם המנהל האישי, היחס הוא אישי וקרוב, ומקנה לכם גם לבקש בקשות מיוחדות וחריגות.

אשראי לעסקים

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.