וילה להשכרה לחופשה נעימה

המקום המושלם לנופש וכיף

בשנים האחרונות התפתח בארץ קונספט חדש עבור נופש: וילה להשכרה לפרקי זמן בלתי מוגבלים. הוילות כוללות את כל האביזרים לפינוק, לחופש ולהנאה! יש וילה להשכרה בצפון, במרכז ובדרום, הכול לפי מה שהלקוח מחפש ובמיקום שמתאים לו. היתרון של וילה להשכרה הוא הפרטיות. שלא כמו בבית מלון שם יש מאות אורחים, רעש ובלגן בוילה להשכרה אתה מקבל בית פרטי במחיר אטרקטיבי ונהנה מחופש אמיתי. תוכל להישאר בוילה כל היום וליהנות מהמתקנים שיש בה או לצאת לטיול ובערב לחזור לבית משלך.

מה כוללות הוילות

בוילה להשכרה יש בריכה פרטית שמחוממת ומקורה בימי החורף, ספא שכולל ג'קוזי וסאונה, מטבח מאובזר בכל מה שצריך כדי להכין ארוחה טובה, סלון מפואר וענק עם ספות כיפיות, טלביזיה כבלים עם מסך ענקי, שולחן סנוקר מדליק ועוד ועוד פינוקים… הווילה להשכרה מתאימה למסיבות של יום אחד וגם למשפחות שרוצות כמה ימי חופשה בחופש הגדול – הילדים ישתוללו בבריכה ואתם יושבים ממש לידם, משגיחים ונהנים מכיסאות השיזוף הנוחים. בערב תוכלו לעשות על האש, ובלילה כולם נהנים מחדרי השינה המושקעים שתכננו בשבילכם בקומה השנייה. ככה צריך להיראות חופש אמיתי!

bali-villa-sentosa-495x256

איך אפשר לקבל וילה להשכרה

הווילה מיועדת להשכרה לכל מטרה – אפשר לשכור אותה ליום אחד למסיבת גיוס או שחרור, אפשר למסיבת רווקים בלתי נשכחת, וכמובן גם לשכור אותה לכמה ימים למשפחות שרוצות חופש בסטייל. נציג שלנו עומד לרשותך בטלפון, במייל ויוכל להמליץ לך על כל וילה להשכרה שמתאימה לצרכים שלך, לפי המטרה של המסיבה או החופש ולפי מספר האנשים שיגיעו. אנחנו נדאג שתהיה לך חופשה מהסרטים, את החופש המדהים בוילה הפרטית שלך לא תשכח לעולם.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.