מדביר טרמיטים

אתם חושדים שבבית שלכם ישנם טרמיטים? אם כן כדאי מאד שתזמינו מדביר טרמיטים מוקדם ככל האפשר. הטרמיטים הם יצורים קטנטנים שצבעם חום-צהבהב והם ניזונים מעץ על סוגיו השונים. קיני הטרמיטים הם קינים נסתרים ועין לא מיומנת תתקשה לגלות מהו המקור שלהם. הסימנים אשר יכולים להעיד על טרמיטים בבית, במשרד או בכל מבנה אחר הם סימנים של עץ אכול על סוגיו השונים. כעיקרון בכל מקרה של פגיעה בעץ מסיבה לא ברורה (למשל אם בוצעה העברת רהיטים ואלו נפגעו, יכול להיות נזק לעץ ללא כל קשר לטרמיטים, אך כאן מדובר בפגיעה במשקופים, ארונות ורהיטים ללא סיבה אחרת), יש לחשוד שמדובר בבעיה של טרמיטים.

מתי כדאי להזמין מדביר

כדי להדביר את הטרמיטים מומלץ להזמין את המדביר מוקדם ככל האפשר. התפקיד של המדביר הוא לפגוע בטרמיטים מן היסוד. לשם כך המדביר יבצע איתור של הקינים של הטרמיטים וידביר גם אותם. חשוב להבין כי מדביר טרמיטים מיומן מאד באיתור המפגעים והמקור שלהם וכדי למנוע נזק גדול מומלץ מאד להזמין אותו ברגע שמוצאים פגיעה.

אישורים וחומרים

מדביר טרמיטים חייב להיות בעל הסמכה לבצע את פעולת ההדברה והוא חייב להכיר היטב את החומרים שבהם הוא משתמש. כל מי שמזמין מדביר טרמיטים רשאי לשאול אותו באלו חומרים הוא משתמש, אם ישנה סכנה בבית (לאנשים או בעלי החיים) וכל שאלה אחרת לפני שהוא מכניס את המדביר לביתו.

פגיעה בטרמיטים

המטרה של מי שמזמין מדביר טרמיטים היא למנוע את הנזק שאלו מתחילים לעשות בסביבה. התפקיד של המדביר הוא לפגוע בטרמיטים מן היסוד, למצוא את הקינים שלהם ולהשתמש באמצעים הנכונים ביותר לפגוע בהם כדי שאלו לא התרבו והנזק לא יתפתח.

מדביר טרמיטים

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.