פאות רפואיות

פאות רפואיות אלו פאות איכותיות עשויות שיער טבעי שמתאימות בין היתר לאנשים אשר סובלים ממחלות רפואיות או תהליכים שגרמו לשיערם לנשור. הפאות מעניקות לאנשים הלובשים אותם מראה שיער טבעי, נעים למראה ולמגע ויכולות לחסוך אי נעימות של שאלות מהסביבה (לא לכל מי שחולה יש סבלנות או רצון לחלוק את המחלה עם אחרים והמראה השונה יכול לגרום לשאלות רבות). היתרון של פאות רפואיות הוא הטבעיות שלהן, הפאות נראות ומרגישות טבעיות על הקרקפת ומעניקות נוחות מלאה.

ממה עשויות הפאות

פאות רפואיות עשויות משיער טבעי, סינטטי או מעורב, בהתאם לדרישה של מי שמבקש אותן. כל החומרים מעניקים מראה טבעי לחלוטין והן משתלבות באופן מושלם. הפאות עוברות התאמה אישית לכל אחד ואחת לפי הצורך וזאת כדי שאפשר יהיה להסתובב איתן בלי כל בעיה או חשש שהן יפלו. את הפאה לא חייבים להדביק לראש כדי להגיע לתוצאות אלו כיוון שאם הן פשוט מתאימות באופן אישי, הן לא נופלות.

טיפול אישי
כל מי שעובר טיפולים רפואיים שגורמים לשיער שלו לנשור כמו למשל טיפולי כימותרפיה יכול להעיד כי התהליך כולו מתיש ודורש שינויים בחיים. על ידי התאמת פאות רפואיות באופן אישי אפשר להפחית בדאגות ולא להרגיש שונים. את ההתאמה של הפאות מבצעים כדי להעניק גם מראה מושלם לחובש הפיאה וגם כדי להתאים מבחינת המבנה.

דאגה לפאה במהלך השימוש

חשוב לדעת כי גם פאות רפואיות דורשות טיפול. כפי ששיער רגיל דורש ניקוי וסירוק, כך גם הפאה כיוון שמסתובבים איתה כל היום. בניגוד לשיער רגיל, הפאה דורשת טיפול עדין, ייבוש ללא מייבש שיער וסירוק עדין. את הניקוי מבצעים אחת לכמה שבועות כאשר לא צריך לנקות אותה לבד ואפשר להיעזר בחברה מקצועית שדואגת לשירות מהיר.

פאות רפואיות

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.