קלפי טארוט

הכל על הקלפים

קלפי טארוט הם חלק ממערכת קלפים עם תכונות ייחודיות שכדאי מאוד להכיר. העיצוב המקורי של מערכת הקלפים שימש לטובת משחק, אולם כיום ניתן לחזות בעזרתם את העתיד. רוב החפיסות מונות 78 קלפים ועל פי התפיסה המסורתית אפשר לחלק אותן לשתי תתי מערכות. המערכת הראשית מכונה הארקנה הגדולה ובה יש 22 קלפים. לכל קלף יש נושא ומספר, מלבד שני קלפים שהם היוצאים מהכלל. המערכת המשנית נקראת הארקנה הקטנה והיא מזכירה את קלפי המשחק הרגילים. במערכת זו מחולקים 56 קלפים לארבע סדרות של 14 קלפים כל אחת. הסדרות הן סדרת המטות, הגביעים, החרבות והמטבעות.

קיימים ממצאים סותרים לגבי מקורותיהם של קלפי טארוט. יחד עם זאת, אין עוררין על התפקיד החשוב שהן מילאו לאורך ההיסטוריה. יש מגוון רחב של תרבויות העושות שימוש בקלפים מן הסוג הזה. הקלפים משמשים עבור ניבוי העתיד, פתיחות מזל, חיזוי גורלות, יצירת שינוי ועוד.

 c0b1_8_bit_tarot_cards
המשמעות של קלפים

כל קלף הוא בעל משמעות שונה. המשמעויות יכולות להיות קשורות לתכונות אופי כמו כשרון, מיומנות, יכולת הסתגלות, ביטחון עצמי ועוד. את המשמעות של קלפי טארוט חשוב לבחון בהקשר כללי ויחד עם כלים נוספים. למרות שלכאורה ניתן לבצע פתיחה בקלפים באופן עצמאי ולמצוא את המידע הרלוונטי עבור כל דמות, רק אנשי מקצוע עם ניסיון ומיומנות מסוגלים לחבר את הקצוות על מנת להגיע למסקנה קונקרטית.

אפשר לקנות חפיסת קלפי טארוט כמעט בכל חנות המתעסקת במיסטיקה, אסטרולוגיה ונומרולוגיה. מי שרוצה לחשוף את המשמעות הראשונית של הקלפים צריך לשים לב קודם כל להבדלים בין תתי המערכות וליסוד בו נמצא כל קלף. לאחר מכן חשוב לבדוק את מספר הקלף ואת יסוד המים.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.