הורוסקופ אישי

על פי גלגל המזלות ומיקום הכוכבים

קריאה נכונה של הורוסקופ אישי יכולה לתת מענה על מגוון רחב של צרכים. הורוסקופ אישי הוא מושג המשמש במקור להתייחסות למפת לידה. בתחום האסטרולוגיה נשענים על אמונה שלפיה קיים קשר בין מצבם של גרמי השמיים ובין מעשיהם ותכונותיהם של בני האדם. קשר זה עומד גם בבסיס התחזיות האסטרולוגיות המופיעות בתוך הורוסקופ אישי . זו הסיבה שצריך לדעת כיצד לקרוא אותו ובאיזה אופן להשתמש בממצאים.

החלוקה העיקרית בתוך הורוסקופ היא לפי גלגל המזלות. זהו דימוי ציורי של כוכבי השמיים, המשמש אסטרונומים לטובת מיפוי. גלגל המזלות מזוהה עם חודשי השנה ועם תרבויות שונות. זהו מרכיב חשוב באסטרולוגיה היות והמזל של האדם נקבע על פי האיזור בגלגל המזלות שבו נמצאת השמש ביום ההולדת. גלגל המזלות מוזכר באסטרולוגיה ובמיתולוגיה וגם ביהדות יש לו חשיבות רבה.

-b-Horoscop-de-weekend----b--11-12-octombrie

מה הקשר בין השמש לבין מבנה האישיות?

אנשי מקצוע בתחום האסטרולוגיה מאמינים כי השמש משקפת רק חלק מהמבנה האישיותי. זו הסיבה שבכל הורוסקופ אישי יש התייחסות לשמש לצד גלגל המזלות ומיקום הכוכבים. למעשה, כל אחד מהאלמנטים משפיע אחד על השני במטרה לצייר תמונה רחבה ומדויקת ככל האפשר. השאלה היחידה היא כיצד מפענחים את התמונה ואיך הופכים את הממצאים לסקירה אמינה של תכונות אופי ואישיות.

לאורך ההיסטוריה באו לידי ביטוי גישות שונות הבוחנות את גלגל המזלות, מיקום הכוכבים והקשר בין הכוכבים לבין השמש. תחילה המחשבה התבססה על אמונה שכוכבי השמיים משפיעים על חיינו כמו שהירח משפיע על המים בזמן הגאות והשפל, אולם עם הזמן החלה אמונה זו להשתנות. כעת מפרסמים את התחזיות היומיות והשבועיות לפי גלגל המזלות, תוך התבססות על מיקומי הכוכבים האקטואליים והזוויות הנוצרות ביניהם לבין המזל.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.