טבעת אירוסין


טבעת אירוסין

טבעת אירוסין היא הטבעת אותה נהוג לתת לאישה בעת האירוסין. כמעט תמיד מי שבוחר את הטבעת הוא הגבר כשהמטרה היא להפתיע את האישה ברגע ההצעה ולשלוף את הטבעת ברגע שבני הזוג יזכרו לעולם. נהוג כי בטבעת יהיה מוטבע יהלום או שהוא יהיה בולט בה. היהלום הוא חלק בלתי נפרד וישנם סוגים שונים של טבעות ויהלומים כשחלק יעדיפו טבעת אירוסין אשר היהלום שלה מוטבע וחלק יעדיפו שהוא יהיה בולט ממנה. כמובן, שתי הטבעות יכולות להיות מושלמות ומדובר למעשה על טעם אישי בבחירת הטבעת.


ההזדמנות שלך

ההזדמנות של הגבר בבחירת טבעת אירוסין היא לתת משהו לאישה האהובה עליו, משהו שתואם את הטעם שלו. נכון, ישנם גברים רבים אשר מתייעצים עם המוכרים בחנות, עם חברות של בחירת ליבן ואפילו עם האמא של הכלה לעתיד בבחירת הטבעת, אך ישנם גברים שיודעים איזו טבעת אהובה עליהם והם ירכשו את האחת אשר הכי תואמת לאהבה שלהם. אם אתם נמנים על גברים אלו, בחרו את הטבעת שנראית לכם מבלי לחשוב פעמיים (למרות שהצוות המקצועי תמיד ישמח לעזור).

טבעת אירוסין

רגע ההצעה

הצעת הנישואין היא רגע מרגש וגברים רבים משקיעים ברגע זה מחשבה רבה. כל אחד יציע את ההצעה בדרך הנכונה לו ולבחירת ליבו, אך כל אחד חושב לפני כיצד יבצע את ההצעה. בעצם ענידת טבעת אירוסין אומרת האישה שהיא למעשה מסכימה להצעת הנישואין והדרך לחופה הולכת ומתקרבת.


לאחר הנישואין

רוב הנשים ממשיכות לענוד טבעת אירוסין גם לאחר החתונה והן לא מורידות את הטבעת. יש כמובן שיבחרו לשים אותה רק באירועים מיוחדים, אך בכל מקרה ההשקעה בטבעת היא השקעה שנשארת לעולם ויותר מכך, היא מסמלת תמיד את הרגע המיוחד בו בני הזוג החליטו להיות לעד זה עם זו.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.