נזקי גוף כתוצאה מתאונת עבודה

תאונת עבודה היא תאונה אשר קרתה במסגרת העבודה ולעיתים בדרך אליה או חזרה. תאונת עבודה יכולה להוביל לנזקי גוף בלתי הפיכים או נזקי גוף שניתנים לטיפול או מגבילים ביום יום. כאשר מתבצעת תאונת עבודה יש למעסיק ביטוח ועליו לכסות את הטיפולים השונים הנדרשים לנפגע וכן עליו לכסות את הנזק הממשי שנגרם לנפגע כתוצאה מקושי השתכרות בעתיד או ירידה ברמת החיים. כאשר מבקשים להכרה בנזק או פיצוי יש לפנות לעורך דין אשר מתמחה בתחום תאונות העבודה ומומחה נזקי גוף.

בחירת עורך דין

עורך הדין אשר מלווה את הנפגע בתאונת עבודה הוא חלק חשוב מאד ולכן יש לבחור עורך דין בעל נסיון בתאונות עבודה ובעל רקע מתאים לכך. עורך הדין ינחה את הנפגע על הזכויות השונות שמגיעות לו, ימליץ לו לעבור בדיקות מתאימות ויכין עבורו תיק לקבלת פיצויים.

זכויות העובד

נזקי גוף אשר נגרמים כתוצאה מתאונת עבודה צריכים להיות מטופלים באופן מקצועי. כל מקום עבודה מחזיק בביטוח עבור העובדים וזאת במטרה לשמור על הזכויות השונות שלהן. זכויות העובד נועדו לאפשר לו לשמור על רמת חיים גבוהה גם במקרה של תאונת עבודה שנגרמה בתוך מקום העבודה או בדרך אליה. לא תמיד ניתן לקבל פיצויים או טיפול אם הנזק נגרם בדרך לעבודה ולצורך כך יש להתייעץ עם עורך דין שמתמחה בתחום.

קבלת פיצויים

כאשר נגרמים נזקי גוף במסגרת העבודה ניתן לקבל פיצויים. את גובה הפיצויים קובע בית משפט או חברות הביטוח כשלעובד עדיף להחזיק עורך דין שייצג אותו. נזקי גוף עלולים להישאר בטווח הארוך אצל העובד ועורך הדין מסתכל לא רק על הנזק העכשוי שנגרם כאן ועכשיו אלא שולח אותו לבחון האם ישנה השפעה של הפגיעה על החיים העתידיים.

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.