סרט תדמית

הפקת סרט תדמית

ידוע לכל שבימים אלו של תחרות גדולה בין חברות ועסקים על נתח שוק וקהל יעד מצומצמים, נדרשת פעילות שיווקית רבה על מנת להאפיל על המתחרים ולהגיע ללב ולכיס של הלקוחות הפוטנציאליים של כל עסק וחברה, בכל תחום פעילות בהם הם עוסקים.

סרט תדמיתאם אתם רוצים להפיק סרט תדמית עבור החברה או העסק שלכם, עליכם לדעת תחילה איך בכלל מפיקים היום סרט תדמית, מה התקציב הדרוש להפקת סרט תדמית, איך כותבים לסרט תדמית תסריט, כמה זמן הוא נמשך, מי צריך להופיע בו ושאלות רבות נוספות. במאמר זה ננסה לענות עבורכם על חלק מהשאלות ולהסביר קצת על הפקה של סרט תדמית.

 

סרט תדמית – הסאונד והפסקול

ראשית יש לקחת בחשבון שכשעוסקים בהפקת סרטי תדמית צריך לדאוג להיבטים שונים של קול או סאונד. הסרט צריך להיות מלווה בקריינות מתאימה, בין אם של הבעלים של החברה או העסק או המנהלים שלהם ובין אם של קריין מקצועי שישווה לעסק מראה אמין הרבה יותר. חשוב גם לדאוג לפסקול שיתאים לסרט וילווה אותו, אך כזה שיהיה נעים לשמיעה ולא "ישתלט" על הסרט.

 

ליהוק שחקנים לסרט

כאשר מפיקים סרט תדמית חשוב מאוד גם לבצע ליהוק מתאים לעובדי החברה. כאשר מדובר בחברה או עסק קטנים שאין בהם עובדים או שיש בהם עובדים מעטים בלבד, חשוב שמנהלי החברה יופיעו בסרט. כאשר יש בחברה או בעסק עובדים, חשוב לבחור את אלו שעוברים מסך בצורה טובה יותר, אלו שאוהבים להצטלם ולשחק, ולא לשלב עובדים שאינם מעוניינים בכך ועלולים לגרוע באיכות הסרט.

 

אורך של סרט תדמית

מחקרים רבים מראים כי סרט תדמית טוב צריך להימשך דקות בודדות בלבד, לרוב בין דקה אחת לשלוש דקות. ניתן גם להפיק סרט תדמית ארוך יותר, אולם לא כדאי להפיק סרט שיימשך יותר מ- 10 דקות, כדי שהצופים לא יאבדו עניין. כך ניתן יהיה להעביר את המסרים העיקריים בלי תחושה של לחץ.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.