חרוזים שכולם אוהבים

האם עצרתם פעם לחשוב, עד כמה חרוזים יכולים לתרום לחיינו? החרוז הוא כידוע אבן מוצקה, אשר ניתן להשחיל בשרשרת, דרך החור שיש באמצע. אולם, מעבר לכך, חשוב מאד להבין כי יש מגוון אדיר של חרוזים שאפשר לבחור מתוכם. למעשה, המגוון הוא כל כך בולט לעין, והשונות היא כל כך גבוהה, כך שקשה כמעט לדבר על החרוזים כמשפחה אחת. אם כך, אילו חרוזים יש כיום, ובאילו מהם כדאי לנו לבחור?

הכירו את סוגי החרוזים

סוג אחד של חרוזים, אלו הם חרוזי הכדור. החרוזים הללו נראים ממש כפי השם שהם קיבלו – הם מכווצים לכדי כדור קטן, שדרכו ניתן להשחיל אותם. החרוזים הללו לרוב עשויים מאבן חזקה יחסית, אך כזו שגם ניתן לכדרר לגודל קטן וללטש היטב בצורה מושלמת. את החרוזים הללו נוכל למצוא בעיקר בתכשיטים השונים.

חרוזים מסוג אחר לגמרי, אלו הם חרוזי הצ'יפס. החרוזים הללו קיבל ואת שם, משום שהם באמת יכולים להזכיר לעתים את חטיף הצ'יפס, אם כי הדבר לא מחייב. ככלל, החרוזים הללו מאופיינים במראה שטוח יחסית, ובליטוש חלקישהם עוברים. את החרוזים הללו נוכל למצוא ביןהיתר גם בסדנאות יצירה עצמאיות, מעבר למוצריםהשונים שבהם משלבים חרוזים.

יש גם ליטוש חופשי

סוג נוסף ומרתק מאד של חרוזים, זוהי משפחת הליטוש החופשי. מדובר על אבנים מיוחדות, אשר כמעט ולא עוברות ליטוש, וגם לא עוברות תהליךשל סטנדרטיזציה. כלומר, אם חרוזים אחרים עוברים תהליך שבו הם מעובדים לגודל אחיד ולצורה אחידה, הרי שבליטוש החופשי, לכל חרוז יש מראה משלו וצבע משלו. הדבריוצר לרוב תכשיטים יצירתיים במיוחד, בעלי עיצוב מקורי.

מגוון החרוזים הגודל, מאפשר לכם כמובן תמיד למצוא את השילוב המושלם, בין אם לצורך תכשיט חדש, לעבודות יצירה, או לכל מטרה אחרת.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.