ורוד

נומרולוגיה – סדר האותיות לרפואה שלמה

אתר ורוד הוא האתר המוביל בארץ למיסטיקה. באתר ורוד תוכלו למצוא מיסטיקנים מתחומים שונים ומידע רב אודות תורות מיסטיות שונות. ורוד הוא גם האתר שבו תוכלו למצוא עזרה במגוון תחומים מיסטיים שלכל שאלה שיש לכם, או בכל עניין שאתם מתקשים לפתור. אחת הדרכים למציאת פתרונות היא דרך הנומרולוגיה ובמאמר זה נתמקד בסדר האותיות לרפואה שלמה.

hebrew
חשיבות סדר האותיות על פי היהדות

הזרם המיסטי ביהדות רואה את האותיות שבהן נברא העולם כנושאי אנרגיות המתארות את גוף האדם ואת תנועת האנרגיה שבתוכו. הדבר מתואר בספירות (על פי הקבלה) ובצורה דומה מתוארות האנרגיות בתורות המזרח המכונות צ'אקרות שמציינות אנרגיות ספציפיות. קיום או היעדר אות בספירה מסויימת מצביע על איזון או חוסר איזון בדברים מסויימים בחיים שלנו. פעילות אנרגטית שמקושרת לאותה האות יכולה להשפיע על החיים שלנו ועל הבריאות הנפשית והגופנית שלנו.

בזרם המיסטי של היהדות מקובל לחשוב כי ידיעת כוחה של כל אות והדרך הנכונה להרכיב אותן יחד לצירופי מילים ומשפטים ספציפיים מחקים את מעשה המרכבה של האל בעולם הגשמי שלנו המתחבר לזה העליון ועל ידי כך יכול להשפיע על הבריאות שלנו, זו הנפשית וזו הגופנית. מעשה מרכבה זה מתחיל עם אותיות השם שלנו שיכולות להשפיע על האיזון שלנו ועל הבריאות וניתן בעזרת הצירוף הנכון להגיע לרפואה שלמה.

אתר ורוד מאפשר לכם להחשף לתורות מסטיות רבות לרבות נומרולוגיה, ולהבין את המשמעויות הרבות הטמונות בסדר האותיות על פי גישות שונות. ורוד הוא האתר שבו תמצאו את כל נושאי המיסטיקה השונים ותוכלו להחשף למיסטיקנים רבים המציעים את עזרתם לכל אדם המוכן להיפתח לדרכים אלה. ורוד הוא המקום לכל מי שמבקש תשובות לשאלות בלתי פתורות.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.