מיסטיקה

המיסטיקה עונה על צרכים בעידן המודרני

העידן המודרני שהחל לבוא לידי ביטוי במאה ה-21 באמצעים טכנולוגיים פורצי דרך מעמיד את האדם הממוצע מול שאלות רבות בנוגע לקיומו. הרי הטכנולוגיה מצליחה לשפר באופן משמעותי את אורח החיים, את אורך החיים ולאנשים רבים גם את איכות החיים. למרות הכל, עדיין נשארות לא מעט שאלות קיומיות שהטכנולוגיה אינה מצליחה לענות עליהן והנושא מקבל משנה תוקף כאשר מדובר על תופעה ההולכת ומתרבה של צעירים ומבוגרים שמחפשים את עצמם במקומות רוחניים בעולם, מתחברים לטבע ולפנימיות שלהם.

 

מיסטיקה ורוחניות לשיפור המחשבה

מיסטיקה מציעה חלופות טובות ומהותיות לאורח החיים המודרני. היא אינה מבקשת להחליף את הכל, אלא רק להוסיף מימדים נוספים למחשבה, להרגשה, לתפיסה החושית והעל חושית. מיסטיקה היא תורת הנסתר ומשמעות הדבר היא שאין גוף האדם בחומריותו המלאה יכול להוות את המהות הרוחנית של האדם, את כל קיומו האנרגטי. לכן צריכה הרוח להיות חלק מהחומר ויחד לשמר את האנרגיה שהמיסטיקה שואפת לתקשר ולחבר עם האנושות.

horoskop21


חיים רוחניים מלאים

עם חלוף השנים החלו להתרבות האנשים שפונים למיסטיקה כדי לקבל תשובות. הדבר מעיד על התחזקות רוחנית, הכרה בכוח הבריאה ועל ההבנה שיש דברים שאינם מובנים, כפילוסופיה עדכנית. מיסטיקה יכולה לשפר באופן ניכר את איכות החיים באמצעים רבים כמו קלפי טארוט, קריאה בכף היד, קריסטלים, אסטרולוגיה ואפילו חיבור דתי יותר כמו תורת הקבלה. האדם יכול להמשיך ולחיות את חייו, אולם לאורך זמן עלולה להתקבל התחושה שמשהו חסר, שהמשמעות הקיומית אינה מלאה לגמרי וצריך להבין מה עוד נמצא אצל כל אחד ואחת חוץ מגוף.

 

הנפש והרוח מאחדות כוחות

נפש האדם ורוח האדם הן לאו דווקא אותו הדבר. הנפש היא ההשלמה לגוף, לחומר. יחד יוצרים שני המרכיבים הללו את האדם השלם, אולם לא ניתן לתת לאדם שלמות ללא הכוונה וללא מטרה בחיים וכאן הרוחניות באה לידי ביטוי. אדם חייב את הרוחניות כדי שעולמו לא יהיה מצומצם, לא ישתמש במושגים מאוד מקובעים להסבר והתשובות הטובות ביותר קיימות בתורת הנסתר – מיסטיקה מציעה הסברים!

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.