מתקשרים רוחניים


אנרגיה טבעית

בעולם מוצף אנרגיות מכל הסוגים, אנרגיות של מלאכים, חוצנים, ישויות עליונות אחרות ונציגים מעולם המתים, ישנם אנשים שיכולים לרתום את האנרגיה הזו, להתחבר אליה ולתרגם אותה עבורנו. האנשים האלו הם מתקשרים רוחניים. עוד משחר ההיסטוריה, המין האנושי ניהל "רומן" עם תקשור עם עולמות אחרים. אם דרך שאמאנים, רופאי אליל, כוהני אש וכו' בני האדם תמיד קיבלו כעובדה שהם אינם לבד ביקום ומסביבם מתרחש יקום מקביל, סמוי, אנרגטי שיכול לשפוך אור על חייהם. תקשור נועד אם כן, להתחבר לאותו עולם רוחני, מיסטי ולרתום אותו עבורנו, בני האדם כדי לקבל מעט תשובות, אזהרות והבהרות מעולמות עתיקים וחכמים יותר מאיתנו.


דבר אלי

תקשור הוא למעשה היכולת של אדם להבחין, בין כל הבלי העולם הזה, בכוחות אנרגטיים שמסתובבים בינינו ולנהל איתם "שיחה" לגבי חיינו. כל אדם יכול להיות מתקשר רוחני ברמה זו או אחרת מאחר וכל אדם ניחן ברמה אנרגטית מסוימת אך ישנם אנשים בעלי יכולות אנרגטיות עצומות אשר יכולים לתקשר עם עולמות גבוהים ורחוקים מאתנו וכך לקבל תשובות עמוקות יותר. תקשור יכול להתבצע עם מדריך רוחני, עולם המתים או ישויות גבוהות יותר. תקשור עם ישויות כאלו יעניק למתקשרים רוחניים אפשרות להוות מעין צינור למידע כללי יותר לגבי גורל קבוצה גדולה מאוד של אנשים ואפילו של העולם כולו.

face-109968-298x130
המלאך שלי

התקשור הבסיסי של כולנו הוא עם המדריך הרוחני שלנו, אותה ישות שמלווה אותנו כל חיינו וזמינה עבורנו בכל רגע ולכל שאלה שתיקרה בדרכנו. אנחנו יכולים גם לתקשר עם גלגולים קודמים שלנו אך נעשה זאת רק כדי לראות האם אנו נתקלים באותם קשיים ומחסומים שעצרו אותנו בגלגול אחר, גם בזה הנוכחי וננסה לפרק את המכשול ולהתפתח. אנו יכולים גם לתקשר עם עולם המתים, לנסות לברר ולבער סוגיות בלתי פתורות עם אדם מת שהיה קרוב לנו אך תקשור זה אינו מומלץ בשל ההתערבות בעולם המתים והמטען הרגשי הרב שיש למת בחיינו. המדריך הרוחני שלנו אינו יכול להיות חלק מעולם המתים מאחר והוא ומלווה אותנו כל חיינו.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.