קסדות

קסדות – שילוב של יופי בטיחות ונוחות

אם כבר קניתם את אופנוע החלומות שלכם ואם כבר יש לכם מעיל יפה, נעליים מיוחדות ותיק מיוחד לאופנוע, למה שלא תהיה לכם גם קסדה מתאימה? קסדות מגיעות היום בשלל עיצובים צבעים וצורות ויש קסדות עם אביזרים נלווים שמיועדים על מנת לשדרג את חוויית הרכיבה. קראו את המאמר שלפניכם וצאו לרכוש את הקסדה הכי יפה, נוחה בטיחותית ומיוחדת עבורכם.

 קסדות

קסדות מעוצבות

גם היצרניות של קסדות שנחשבות הרציניות הבטיחותיות והאיכותיות ביותר משקיעות מאמצים לא מעטים בעיצוב הקסדות שלהן. קסדות של חברת SHOE  וגם של חברת ARAI שנחשבות לחברות שמייצרות את הקסדות הכי איכותיות ובטיחותיות, מגיעות מקושטות ומעוצבות. העיצוב של הקסדה יכול להתבטא לא רק בצבע של הקסדה, אלה גם בצורה שלה, בשיטת הסגירה ובחומרי הגלם המיוחדים שמהם עשויים החלקים המרופדים בתוך הקסדה.

 

קסדות עם כיסוי עיניים מוכהה

אם אתם מעוניינים להשיג את המראה המרהיב ביותר כשאתם על הכביש, קסדות כביש עם כיסוי עיניים מוכהה יספקו לכם את הרושם הזה. יתרון נוסף של כיסוי עיניים מוכהה הוא בכך שכיסוי זה מבטל את הצורך במשקפי שמש. מלבד הנוחות ברכיבה בשמש ומלבד המראה המסתורי שיוצר כיסוי מוכהה, הוא גם משדרג את המראה כולו ויוצר רושם מרהיב, אז אם חשוב לכם להפגין סגנון מיוחד, בחרו בכמה כיסויי עיניים לקסדה שלכם, כך תוכלו להחליף ביניהם איך שיתחשק לכם.

 

קסדות צבעוניות

מלבד קסדות כביש הצבועות בצורה אחידה, קיימות גם קסדות צבעוניות וקסדות בעלות גימור של עור. בחירת הצבע של הקסדה לא ישפיע אומנם על מידת הבטיחות שלה, אך אם קסדה תתאים לאופנוע שלכם, זה יצור מראה מרהיב ויחמיא מאוד לאופנוע ולרכיבה שלכם.

אם הגיע הזמן לרכוש קסדה חדשה, אל תתמהמהו ומהרו לבדוק אילו סוגי קסדות מוצעים כיום בשוק הגדול הזה. חשוב מאד לבחור קסדה מתאימה לצרכים שלכם ובהתייחס לאופי הנסיעות שלכם על האופנוע שלכם. בכל מקרה, חשוב לזכור כי מדובר בפריט חשוב ששווה כל שקל שתשלמו.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.