מומחי נומרולוגיה

משמעות השם

השם הפרטי שניתן לאדם על ידי הוריו במועד הלידה משמעותי להמשך דרכו בעולם. צעירים ומבוגרים שמתקשים להתחבר אל השם ולשאת אותו בגאווה מספרים על קשיים אישיים, מתחים ותחושות של חוסר איזון. מומחי נומרולוגיה מעניקים להורים ייעוץ ראשוני לבחירת השם ותמיכה מתאימה לאלו שמחליטים לבצע את הצעד ולהחליף את השם. במקרים בהם האדם אינו מעוניין להחליף את השם לגמרי אפשר יהיה לשנות מספר אותיות בשם או להוסיף שם שני. את השם החדש בוחרים בתהליך רוחני בהתאם לרצונות פנימיים ונסתרים של הנשמה.

איך לבחור שם מתאים?

את השם שנבחר לילד מתאימים מומחי נומרולוגיה לתאריך הלידה, התאריך מרכיב את מספר הגורל של הילד ומעניק לו תכונות אופי ויכולות מסוימות. התאמה בין השם ומספר הגורל של הילד מגדילה את הסיכויים ליצירת הרמוניה וחיבור אידאלי בין האדם והשם. בהתאם לכך, במקרים בהם מספר הגורל מתאר אדם עצמתי וחזק כדאי להעניק לילד שם מתאים, במקרים בהם הנתונים מראים על רגישות ועדינות כדאי יהיה לבחור שם קליל ונעים. הורים שמקדישים זמן ומחשבה לתהליך בחירת השם מגלים עולם עשיר בידע, רעיונות מיוחדים ועצות שימושיות להבטחת עתידו של הילד.

מומחי נומרולוגיה עונים – האם השם שלי טוב?

התשובה לשאלה אינה חד משמעית, לא קיימים שמות טובים יותר או טובים פחות, הסוד לבחירת שם טוב טמונה בהתאמה בין השם ותאריך הלידה. חשוב להדגיש כי ישנם מיסטיקנים שטוענים כי ישנם שמות שמכילים צירופי אותיות שליליים שכדאי להימנע מהם. תורת הקבלה מספקת גם כן עצות שימושיות לבחירת שמות ורשימה ארוכה של שמות טובים יותר וטובים פחות. המלצות מדויקות לבחירת שם דורשות היכרות עם הפונה ובניית מפה אישית על ידי מומחי נומרולוגיה.

עצות שימושיות להחלפת שמות

חיבור נכון בין האדם והשם נוצר כאשר הנשמה מתחברת אל השם ויוצרת יחד איתו תחושת שלמות מגובשת. בשלב הראשון ממליצים הנומרולוגים להימנע מבחירת שמות קצרים, בכל שם כדאי לכלול לפחות 3 אותיות ומספר אותיות אהו"י. בשלב השני מומלץ לא להעניק לילד שם של אדם שנפטר בגיל צעיר בנסיבות טראגיות. תורת הקבלה היהודית ממליצה כנגד שמות שיוצרים שילובי אותיות שליליים כמו "מת" או "קצ".

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.