חשבונית לשכיר

חשבונית לשכיר חוסכת לכם בכסף!

אין ספק, שהיתרון הגדול בעבודה בתור עצמאיים ולא בתור שכירים, היא שאין לכם תקרת גבול של סכום שאותו אתם יכולים להרוויח. הכל תלוי בזמן שלכם, ברצון שלכם להשקיע בעבודה, ברעיונות שיש לכם, ובכוונות שלכם להתרחב לתחומים חדשים. אולם, כשאתם חושבים על כל אנשי המקצוע שאיתם תצטרכו לדבר ולקבל מהם שירות – אתם מבינים שאתם מוגבלים בזמן, וגם צריכים לשלם להם כסף. אז מה הפתרון?

הכל מרוכז במקום אחד

תתפלאו אולי לשמוע, אבל השירות של חשבונית לשכיר יוכל לא רק לחסוך לכם בזמן, אלא גם לחסוך לכם בכסף. באופן עקרוני, השירות של חשבונית לשכיר מאפשר לכם למסור את כל ניהול תיק החברה שלכם לידי חברה מקצועית, שתפיק עבורכם את הסכום נטו, לאחר שהיא תטפל בניכויים מול רשויות המס וביטוח לאומי. השירות של חשבונית לשכיר כמובן לא ניתן בחינם, אז איך זה שהוא יכול לחסוך לכם בכסף? זה כי הכל מרוכז אצל חברה אחת.

לא מתפזרים בין אנשי המקצוע

אם אתם עצמאיים ללא השירות של חשבונית לשכיר אתם תצטרכו לדבר עם רואה חשבון שיסייע לכם, ולשלם לו סכום כסף לא קטן, בפרט אם אתם רוצים מעקב חודשי. כך גם באשר לפניה ליועץ מס מקצועי. במקום זאת, אתם פשוט פונים לחברת חשבונית לשכיר ומרכזים אצלה את כל התשלומים. החברה גובה בסה"כ 5% מסך הרווחים שלכם, וזה פעמים רבות זול יותר מהשכר שאותו תשלמו לאנשי המקצוע השונים.

לעבוד בראש שקט

מעבר לחסכון בכסף, השירות של חשבונית לשכיר מאפשר לכם גם ליהנות מהעבודה שלכם ולא לחשוש מביקורות. בעזרת השירות של חשבונית לשכיר אתם לא צריכים לעשות הכנות מיוחדות לקראת הכנת דו"ח מס חודשי או דו"ח שנתי. אין מה לחשוש מביקורות פתע של רשות המסים, ואתם יודעים שמבחינה פיננסית העסק שלכם בידיים טובות. אתם בעצם מתנהלים כמו שכירים לכל דבר, אבל מרגישים עצמאיים לחלוטין בכל הקשור לאופי העבודה שלכם. אם הפתרון הזה נשמע לכם טוב, זה הזמן ליצור קשר ולהזמין את השירות.

חשבונית לשכיר

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.